برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سایز 2x0.75 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 2x0.75 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع D
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 2x0.75 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سایز 2x0.75 دماوند

کابل افشان 2x0.75 دماوند وظیفه تامین برق را برعهده دارد و به عنوان رابط در بسیار زیادی از مکانها و تجهیزات مانند لوازم برقی، ماشین آلات دارای دو شاخه که کابل به صورت ثابت به آنها وصل است، کابل های ورودی و همچنین اتصال در تجهیزات برقی به کار گرفته می شوند. این نوع سیم و کابل دماوند پس از نظارت دقیق متخصصان این شرکت به پروسه تولید نهایی رسیدند و سپس به طور انبوه تولید گردیدند و در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسند. 

کابل سایز 2x0.75 افشان دماوند معمولا بیش از یک سیم تک رشته افشان در آن به کار برده می شود و از کابل های مفتولی نیز بسیار منعطف تر می باشد. این نوع کابل ویژگی های فنی بی شماری را دارا می باشد که در ادامه مطلب به آنها پرداخته شده است. لازم به ذکر است در دمای 70 درجه سانتی گراد و ولتاژ 500 ولت، مقاومت عایقی کابل بیشتر از 0.011 مگااهم بر کیلومتر است. این میزان مقاومت در کابلهای معمولی افشان یکسان است. 

کابل افشان سایز 2x0.75 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 2x0.75 دماوند

کابل سایز 2x0.75 افشان دماوند از روکشی برخوردار است که دارای دو رنگ مشکی و سفید می باشد. انتخاب نوع رنگ مطابق درخواست مشتری است. رنگ بندی عایق آن نیز مطابق استاندارد (IEC 60227 – 1) ISIRI 607 – 1 صورت می گیرد. دقت فرمایید هادی در کابل های افشان بر اساس استاندارد ملی (IEC 60228) ISIRI 3084 می بایستی از جنس مس باشد. در این نوع سیم و کابل این مس آنیل شده می باشد و انعطاف پذیری کابل را افزایش داده است .

کابل افشان 2x0.75 دماوند به شیوه کاملا استانداردی ساخته شده است و از بهترین قطعات و متریال در ساخت برخوردار می باشد. برای عملکرد مناسب در محدوده دمایی بین 30- تا 70+ درجه قرار می گیرد. ولتاژ نامی کابل عددی بین 300 تا 500 ولت است که در استانداردترین حالت قرار دارد. در خصوص عایق این کابل لازم است بدانید عایق این کابل آمیزه PVC نوع D است و از همین جنس عایق روی روکش وجود دارد و  از نوع ST5 می باشد. پی وی سی مزایای زیادی را دارا می باشد که مهمترین آنها مقاومت آن در برابر حریق است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سایز 2x0.75 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 2x0.75 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
0.75×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری