برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سایز 2x0.5 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 2x0.5 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع D
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 2x0.5 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سایز 2x0.5 دماوند

کابل افشان 2x0.5 دماوند نقش رابط را در وسایل الکتریکی، لوازم خانگی و ماشین آلات ایفا می کند. یک موضوع مهم در خصوص قرارگیری این کابل وجود دارد که به هیچ وجه نباید در تماس مستقیم با قسمت‌های داغ در وسایل پخت و پز و گرمایشی باشد و در معرض گرما قرار گیرد. شرکتی که مسئولیت تولید و ساخت این کابلها را برعهده دارد سیم و کابل دماوند است که خوشبختانه دارای قدمتی طولانی است و اعتبار خوبی را در بازار دارا می باشد. 

کابل سایز 2x0.5 افشان دماوند از مونتاژ و ساخت بسیار دقیق و استانداردی برخوردار می باشد. هنگام خرید باید توجه داشت که وزن همواره نمی تواند به عنوان معیار کیفیت این نوع کابل محسوب گردد، حتما باید ویژگی های دیگری مانند جنس هادی، عایق و روکش آن را مد نظر قرار داد. این کابل از بهترین متریال و استانداردترین آنها ساخته شده است و یک کالای کاملا ایرانی به شمار می رود. این کابل باکیفیت دارای سطوح مقطع متفاوتی می باشد، اما در تمامی سطوح مقطع در دمای 70 درجه سانتی گراد و ولتاژ 500 ولت، مقاومت عایقی آن بیشتر از 0.011 مگااهم بر کیلومتر است.

کابل افشان سایز 2x0.5 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 2x0.5 دماوند

کابل سایز 2x0.5 افشان دماوند از هادی بسیار مقاوم از جنس مس آنیل شده برخوردار می باشد. توجه داشته باشید خرید کابل افشان استاندارد با هادی مسی نسبت به خرید کابل افشان با هادی آلومینیومی و یا هادی آلومینیومی پوشش شده با مس در بدو امر هزینه بیشتری را به همراه دارد، اما در دراز مدت این انتخاب موجب افزایش ایمنی و طول عمر محصول می گردد .کلاس هادی این نوع سیم و کابل پنج می باشد که این کلاس بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی مشخص گردیده است.

کابل افشان 2x0.5 دماوند دارای روکش و عایقی می باشد که هر دو از جنس پی وی سی مقاوم و نسوزی می باشند. این پی وی سی در عایق کلاس D را دارا می باشد و در روکش نوع آن ST5 است.  در اینجا بهتر است رنگ عایق و روکش را ذکر کنیم. رنگ عایق مطابق استاندارد  (IEC 60227 – 1) ISIRI 607 – 1 تعیین می شود و رنگ روکش هم دو رنگ سفید و مشکی می باشد. انتخاب نوع آن بستگی به نظر مشتری دارد. محدوده دمایی بین 30- تا 70+ درجه  محدوده کاری مناسب برای کابل است. ولتاژ نامی آن هم بین 300 تا 500 ولت می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سایز 2x0.5 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 2x0.5 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
0.5×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری