برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان سایز 0.75 دماوند

تماس بگیرید
  • سیم افشان سایز 0.75 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 0.75 میلی متر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان سایز 0.75 دماوند

سیم افشان 0.75 دماوند به سیم انعطاف پذیر نیز معروف می باشد. کاربرد این نوع سیم بسیار گسترده است و معمولا در در داخل وسایل برقی، داکتها، زیر زمین ها، حفاظت سیستم های روشنایی و به طور معمول در محیط های خشک قرار می گیرد. توجه داشته باشید این نوع سیم به هیچ وجه بر روی سینی‌های کابل، کانال‌ها یا مخازن قرار نگیرد، اما درون لوله ها و زیر و روی گچ می توانید از آن استفاده نمایید. این سیم در شرکت سیم و کابل دماوند به تولید انبوه می رسد. 

سیم سایز 0.75 افشان دماوند از ویژگی های بسیار مفیدی برخوردار می باشد و در بازار از جایگاه و اعتبار خوبی برخوردار می باشد. این نوع سیم به همراه انواع سیم و کابلها از استانداردهای لازم در جهت تولید برخوردار شده است و به همین دلیل در بسیاری از بازارهای خارجی نیز به فروش می رسد. مشخصات فنی کامل این نوع سیم باکیفیت و پرقدرت دماوند در ادامه مطلب موجود است.

سیم افشان سایز 0.75 دماوند

مشخصات فنی و کاربردی سیم افشان سایز 0.75 دماوند

سیم سایز 0.75 افشان دماوند از کیفیت بالایی برخوردار است، به طوری که هیچ گونه پارگی در آن مشاهده نمی شود. عایق PVC به کار رفته در سیم افشان دماوند از نوع پلیمر PVC/C می باشد. پی وی سی از دسته متریال هایی است که ضد سوختگی و آتش سوزی است. نکته مهم دیگر دامنه دمایی این نوع سیم و کابل است که در نصب ثابت این محدوده بین 30- تا 70+ درجه می باشد و برای نصب قابل انعطاف 5- تا 70+ درجه سانتی گراد می باشد. هادی این کابل مطابق استاندارد ملی و بین المللی از مس آنیل شده کلاس 5 ساخته شده است.

سیم افشان 0.75 دماوند از یک ویژگی بسیار ممتاز برخوردار است و آن تنوع رنگی عایق آن است، بهتر است بدانید رنگ عایق را می توان همرنگ با رنگ دلخواه مشتری در نظر گرفت، بنابراین دست مشتری در سفارش رنگ باز است. از ویژگی های دیگر این سیم محدوده ولتاژ نامی آن است بدون صورت که در سیم هایی که هادی آنها دارای سطح مقطع پایین تر از 1 میلیمتر باشد این ولتاژ بین ۵۰۰/۳۰۰ ولت و بالاتر از 1 میلیمتر بین 750/450 ولت می باشد. بنابراین در این سیم این ولتاژ 300 تا 500 ولت است. بهتر است ذکر شود میزان حداقل مقاومت عایقی با توجه به دو مقیاس دما و ولتاژ 70 درجه سانتی گراد و 500 ولت، بیشتر از 0.015 مگا اهم بر کیلومتر می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان سایز 0.75 دماوند و یا اطلاع از قیمت سیم سایز 0.75 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
0.75
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری