برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سایز 10x1 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 10x1 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع D
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 10x1 میلی متر
34,100 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سایز 10x1 دماوند

کابل افشان 10x1 دماوند در بین محصولات دماوند جزو پرفروش ترین آنها می باشند، چرا که پرکابرد و پراستفاده می باشد. مدیران شرکت سیم و کابل دماوند ارزش زیادی برای کارکنان و نیروهای متخصص خود و همچنین مشتریان گرامی قائل می باشند و از نظر مدیران، کارکنان سرمایه های ارزشمندی هستند و به همین جهت لازم است در جهت ارتقای دانش آنها قدم برداشت و به همین منظور برنامه های بلندمدتی برای ارتقای دانش کارکنان تدارک دیده شده است. 

کابل سایز 10x1 افشان دماوند از نظر فنی و مراحل مونتاژ تمامی استانداردهای لازم را رعایت کرده است. بهتر است بدانید کابل های افشان معمولی برای استفاده در وسایل الکتریکی، لوازم خانگی و ماشین آلات مناسب هستند. لازم است بدانید تماس مستقیم کابل با قسمت‌های داغ در وسایل پخت و پز و گرمایشی خطر بزرگی به همراه دارد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی و کاربردی این محصول باکیفیت ادامه مطلب را مطالعه نمایید. 

کابل افشان سایز 10x1 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 10x1 دماوند

کابل سایز 10x1 افشان دماوند دارای هادی کلاس پنج می باشد. جنس و کلاس هادی از استاندارد ملی (IEC 60228) ISIRI 3084 تبعیت می کند. جنس سیم و کابل افشان مس آنیل شده است که پس از فرایند سرد و گرم کردن مس اتفاق می افتد و باعث انعطاف بیشتر کابل می شود. 300 تا 500 ولت میزان ولتاژ نامی این کابل می باشد که با ولتاژ واقعی و اسمی کابل می تواند متفاوت باشد. محدوده دمایی این کابل هم که دارای اهمیت بسیار زیادی است، برابر با عدد 5+ تا 40+ درجه سانتی گراد می باشد. 

کابل افشان 10x1 دماوند در مدل کنترل معمولی هم تولید می شوند که برای استفاده در تابلو‌های فرمان مناسب می باشند. توجه داشته باشید کاربرد این نوع کابل ها در فضای آزاد، سیستم های نقاله و مکان هایی که میدان مغناطیسی در آن ها وجود دارد توصیه نمی شود. توجه داشته باشید آمیزه PVC نوع D برای عایق این کابل افشان تعیین شده است. نکته بعدی مهم دیگر رنگ عایق می باشد و به شیوه زیر است که تا 5 رشته سیم با رنگ یا رشته های شماره دار و بیشتر از 5 رشته سیم با رشته های شماره دار استفاده می شود. در قسمت روکش هم ما شاهد آمیزه پی وی سی هستیم که نوع آن ST5 می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سایز 10x1 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 10x1 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×10
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری