برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سایز 12x1.5 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 12x1.5 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع D
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 12x1.5 میلی متر

69,300 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سایز 12x1.5 دماوند

کابل افشان 12x1.5 دماوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در کنار کیفیت عالی، از نظر قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. توجه داشته باشید این نوع کابل در سایزها و ضخامتهای متنوعی تولید می شود. شرکت سیم و کابل دماوند تولید این محصولات را برعهده داشته و استانداردهای ملی و بین المللی را در هنگام ساخت رعایت کرده است. ویژگی های بیشتر این محصولات در ادامه مطلب ذکر شده است. 

کابل سایز 12x1.5 افشان دماوند از جمله محصولات مقاومی می باشد که مونتاژ آن بسیار دقیق صورت گرفته است. توجه داشته باشید کابل افشان در چند نوع سبک، معمولی، قدرت و کنترل نیز تولید می شود و هر کدام در مکانهای متفاوتی مورد کاربرد قرار می گیرند.، برای مثالکابل های کنترل معمولی افشان با مقطع گرد برای استفاده در تابلو‌های فرمان مناسب می باشند. این نوع کابل ها در فضای آزاد، سیستم های نقاله و مکان هایی که میدان مغناطیسی در آن ها وجود دارد توصیه نمی شود.

کابل سایز 12x1.5 افشان دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 12x1.5 دماوند

کابل سایز 12x1.5 افشان دماوند از دسته کابلهای استاندارد ایرانی می باشند. توجه داشته باشید اگر این کابل های افشان مدل معمولی باشند برای مکانهایی نظیر وسایل الکتریکی، لوازم خانگی و ماشین آلات مناسب هستند و حتما باید دور از گرما و وسایل پخت و پز قرار بگیرند. محدوده دمایی در این نوع سیم و کابل عددی بین 5+ تا 40+ درجه سانتی گراد می باشد که بر طبق استانداردها تعریف شده است. 5 رشته سیم با رنگ یا رشته های شماره دار و بیشتر از 5 رشته سیم با رشته های شماره دار را می توانید در قسمت عایق و برای رنگ آن اتخاب نمایید. 

کابل افشان 12x1.5 دماوند از ولتاژ کاری یا نامی بین 300 تا 500 ولت برخوردار می باشد. استاندارد ملی (IEC 60228) ISIRI 3084 برای تعیین جنس هادی و کلاس آن که عدد 5 است، تعیین شده است. بر طبق همین استاندارد جنس هادی مس آنیل شده است و بر اساس فرایند آنیل سازی شکنندگی کابل کم می شود و به قدرت انعطاف آن افزوده می گردد. آمیزه پی وی سی نوع  Dدر این کابل به عنوان جنس و کلاس عایق در این کابل می باشد. آمیزه  PVC نوع  ST5 بر روی روکش مشکی پوشیده شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سایز 12x1.5 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 12x1.5 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×12
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری