برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سایز 10x1.5 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 10x1.5 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع D
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 10x1.5 میلی متر

61,600 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سایز 10x1.5 دماوند

کابل افشان 10x1.5 دماوند از دسته کابلهایی می باشد که تمامی مراحل مونتاژ آن در شرکت ایرانی دماوند انجام گرفته است. شرکت سیم و کابل دماوند همواره در تلاش است تا دانش فنی و تخصصی کارمندان خود را ارتقا ببخشد تا بتواند محصولی تولید کند که عمر طولانی را به همراه داشته باشد و رضایت مشتری را نیز به خود جلب کند. کابل‌های افشان معمولی به عنوان کابل‌های رابط جهت استفاده در وسایل الکتریکی، لوازم خانگی و ماشین آلات مناسب هستند. کابل های کنترل معمولی افشان با مقطع گرد برای استفاده در تابلو‌های فرمان مناسب می باشند.

کابل سایز 10x1.5 افشان دماوند از اندازه و سطح مقطع استانداردی برخوردار است و در مکان های متفاوتی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع کابل ویژگی های فنی بسیار عالی را دارا می باشند که در ادامه ویژگی های بیشتری از نظر فنی و کاربردی از این محصول عرض گردیده است. توجه داشته باشید سایر کابل های افشان و مفتولی موجود در بازار دماوند هم همراه با اطلاعات فنی مورد نیاز جهت خرید در سایت لایت هوم موجود است.

کابل افشان سایز 10x1.5 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 10x1.5 دماوند

کابل سایز 10x1.5 افشان دماوند برای قسمت ولتاژ نامی آن محدوده 300 تا 500 ولت تعیین شده است. غیر از محدوده ولتاژ، محدوده دمایی این کابل هم دارای اهمیت است و برابر با عدد 5+ تا 40+ درجه سانتی گراد می باشد. جنس عایقی که در این مدل سیم و کابل وجود دارد پی وی سی مقاوم است و نوع آن D می باشد. آمیزه  PVC نوع  ST5 برای روکش این کابل مناسب در نظر گرفته شده است و روکش آن مشکی می باشد. 

کابل افشان 10x1.5 دماوند در قسمت هادی از جنس مس می باشد. این مس آنیل شده می باشد و بنابراین انعطاف پذیری بالایی را دارا می باشد. کلاسی که با توجه به استاندارد ملی برای این هادی مشخص شده پنج می باشد. بهتر است بدانید در قسمت عایق  می توان تا 5 رشته سیم با رنگ یا رشته های شماره دار و بیشتر از 5 رشته سیم با رشته های شماره دار استفاده کرد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سایز 10x1.5 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 10x1.5 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×10
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری