برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتولی سایز 8x2.5 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل مفتولی سایز 8x2.5 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 8x2.5 میلی متر
71,500 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتولی سایز 8x2.5 دماوند

کابل مفتولی 8x2.5 دماوند دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی می باشد که در ادامه به جزئیات آن اشاره می کنیم. محیط کاری که در شرکت دماوند وجود دارد، بسیار ایمن می باشد و به همین دلیل محصولات با دقت زیادی مونتاژ و تولید می شوند. توجه فرمایید سیم و کابل دماوند تمامی نکات لازم موجود در استانداردهای جهانی را رعایت کرده است و به همین دلیل متقاضیان زیادی از خارج کشور برای محصولات دماوند وجود دارد. 

کابل سایز 8x2.5 مفتولی دماوند در کشور ایران تولید می گردد و می تواند در مکان های زیادی قرار بگیرد. کابلهای مفتولی و افشان دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آنها در سایز و اندازه های مختلفی تولید می گردند و جهت تولید انبوه در شرکت دماوند در دستور کار قرار گرفته اند. اطلاعات بیشتری از این محصول مقاوم و پرکاربرد را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید. 

کابل مفتولی سایز 8x2.5 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 8x2.5 دماوند

کابل سایز 8x2.5 مفتولی دماوند به طور کل واژه مفتول به معنی تافته یا بهم تابیده شده است. این کابل به گونه ای طراحی شده است که حداقل مقاومت عایقی آن در 70 درجه سانتی گراد و میزان ولتاژ 500 ولت، بیشتر از 0.015 مگا اهم بر کیلومتر می باشد. بهتر است بدانید سیم و کابل مفتول برای مقاصد مصرفی در صنعت یا کابل کشی در داخل ساختمان ها، در مکان های خشک آبدار یا مرطوب کاربرد دارد. همچنین استفاده از این نوع کابل در بتن فشرده و یا در زیرزمین به طور مستقیم خطرناک می باشد. 

کابل مفتولی 8x2.5 دماوند با ولتاژ نامی ۳۰۰ الی ۵۰۰ مشغول به کار می شود و می تواند عمر طولانی را به همراه داشته باشد. این کابل از دسته تولیدات دماوند است که می توان رنگ عایق را در رنگ دلخواهی سفارش داد. محدوده دمایی 30- درجه تا 70+ درجه، مناسب ترین محدوده دمایی این کابل است. جنس عایق کابل مورد نظر آمیزه PVC نوع  Cمی باشد. دیگر آن که کابل مفتولی نسبت به کابل افشان در برابر خوردگی از مقاومت بیشتری برخوردار می باشد. در ضمن در بخش هزینه بهتر است بدانید هزینه کابل مفتولی نیز از کابل افشان کمتر است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتولی سایز 8x2.5 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 8x2.5 دماوند نوع مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
2.5×8
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری