برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتولی سایز 8x1.5 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل مفتولی سایز 8x1.5 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 8x1.5 میلی متر
55,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتولی سایز 8x1.5 دماوند

کابل مفتولی 8x1.5 دماوند به گونه ای ساخته شده است که با استانداردهای جهانی مطابقت داشته باشد، چرا که شرکت سیم و کابل دماوند که تولید کننده این نوع محصول مقاوم و پرکاربرد می باشد، بسیاری از تولیدات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر می گرداند. نگهداری پیشگیرانه از تجهیزات به منظور تامین به موقع سفارشات یکی از استراتژی های این شرکت می باشد. 

کابل سایز 8x1.5 مفتولی دماوند از پرکاربردترین انواع سیم و کابل در ایران می باشد. انواع متنوعی از این محصولات از نظر اندازه، ضخامت، رنگ و نوع کاربرد در همین سایت موجود می باشد و برای مشاهده آنها بهتر است به شاخه برند دماوند مراجعه فرمایید. در ضمن برای آشنایی بیشتر با این محصول، ویژگی بیشتری از آن در ادامه مطلب ذکر گردیده است.

کابل مفتولی سایز 8x1.5 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 8x1.5 دماوند

کابل سایز 8x1.5 مفتولی دماوند چند رشته سیم مفتول به هم پیچیده شده است. هادی همه ی کابل های مفتول از جنس فلز رسانای مس است و با عایق PVC عایق بندی شده است. بهتر است بدانید کابل های مفتولی بسته به ولتاز نامی خود، به دو به دو دسته کابل مفتول با ولتاژ نامی ۳۰۰ الی ۵۰۰ و کابل مفتول با ولتاژ ۴۵۰ الی ۷۵۰ دسته بندی می شوند. محدوده دمایی که می توان انتظار عملکرد بالایی را از این نوع سیم و کابل داشت بین 30- تا 70+ درجه سانتیگراد می باشد. 

کابل مفتولی 8x1.5 دماوند انعطاف پذیری بالایی ندارد و به همین دلیل به کابل سخت یا کابل خشک نیز معروف می باشد. این نوع از کابلهای مفتولی دارای هادی مسی کلاس1 مطابق استاندارد ملی  (IEC 60228)  ISIRI 3084 می باشد که آنیل شده بوده است. این نوع کابل‌ طراحی هوشمندانه ای را دارا می باشد و می تواند در داخل لوله و زیر گچ نیز استفاده شود. یکی از ویژگی های جالب کابل مفتولی دماوند است که رنگ بندی عایق مطابق نظر مشتریان انجام می شود. دیگر آن که عایق دارای کلاس c می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتولی سایز 8x1.5 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 8x1.5 دماوند نوع مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×8
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری