برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سایز 2x1 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 2x1 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع D
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 2x1 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سایز 2x1 دماوند 

کابل افشان  2x1 دماوند همانند سایر محصولات سیم و کابل افشان دماوند بسیار قابل انعطاف می باشد و از همین رو به کابل انعطاف پذیر نیز معروف می باشد. در نظر داشته باشید برای خرید کابل علاوه بر قیمت باید به کیفیت محصول نیز توجه فرمایید، که در این کابل با توجه به قدمت و اعتبار شرکت سیم و کابل دماوند، می توان از کیفیت این کابل نیز اطمینان حاصل کرد. همچنین این محصولات در بازار از جایگاه خوبی برخوردار هستند.

کابل سایز 2x1 افشان دماوند دارای عمر بالا و کیفیت استانداردی می باشد. قیمت این نوع کابل به نسبت کیفیت عالی آن، بسیار مناسب می باشد. توجه داشته باشید هرگونه افزایش قیمت داخلی و یا بین المللی تاثیر مستقیمی بر قیمت انواع کابل افشان دارد. بهتر است بدانید مدیران دماوند در تلاش هستند که کالای سفارش شده را در موعد مقرر به دست مشتریان گرامی برسانند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوع کابل دماوند ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

کابل افشان سایز 2x1 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 2x1 دماوند

کابل سایز 2x1 افشان دماوند دارای هادی از جنس فلز مس می باشد که این فلز مس در یک فرایندی به نام آنیل کردن گرم و سپس سرد می شود و پس از این فرایند انعطاف پذیری آن افزایش می یابد. کلاس هادی برای سیم و کابل افشان عدد 5 است. لازم است ذکر شود مقاومت عایقی کابل در دمای 70 درجه سانتی گراد و ولتاژ 500 ولت، بیشتر از 0.011 مگااهم بر کیلومتر است. این میزان مقاومت در کابلهای معمولی افشان یکسان است. CU/PVC/PVC ساختار لایه هایی است که در این محصول قرار داده شده است. 

کابل افشان 2x1 دماوند دارای متریال درجه یکی بر روی قطعات خود می باشد که در ادامه ذکر می گردد. آمیزه PVC نوع D بر روی عایق و آمیزه  PVC نوع ST5 بر روی روکش مشکی و سفید رنگ این این کابل پوشیده شده است. محدوده دمایی این کابل باید بین 5+ تا 40+ درجه سانتی گراد باشد، تا این کابل وظیفه تامین برق را به خوبی انجام نماید. ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت برای این کابل انتخاب گردیده است که در محدوده استانداردی می باشد. رنگ عایق این کابل بر اساس استاندارد (IEC 60227 – 1) ISIRI 607 – 1 تعیین می گردد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سایز 2x1 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 2x1 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری