برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتولی و افشان سایز 5x25 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل مفتولی و افشان سایز 5x25 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 5x25 میلی متر
440,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 5x25 دماوند

کابل افشان و مفتولی 5x25 دماوند دارای نشان استاندارد ملی و بین المللی می باشد و از بهترین متریال و مواد در ساخت آن استفاده شده است. این نوع کابل ها در دسته کابل های ارزان در بازار به شمار می روند، اما بهتر است بدانید از نظر کیفیت سیم و کابل دماوند در سطح بالایی در بین سایر محصولات موجود در بازار قرار دارند. زیر زمین، داکت‌ها، تأسیسات داخل ساختمان، داخل آب و در فضای باز که امکان صدمات مکانیکی به کابل وجود ندارد، مکانهای مناسبی برای نصب این نوع کابل ها می باشند. 

کابل سایز 5x25 افشان و مفتولی دماوند در کارخانه سیم و کابل دماوند تولید می شود. توجه داشته باشید در این شرکت انواع کابل و سیم برق دماوند تولید می‌شود و در سایت لایت هوم انوع سیم و کابل مفتولی و افشان دماوند برای خرید موجود می باشند. اطلاعات فنی تکمیلی نیز در همین سایت موجود می باشد. دیگر آنکه استاندارد مرجع  ISIRI 3569 – 1 و  IEC 60502-1 در این محصولات نیز در نظر گرفته شده است.

کابل افشان و مفتولی سایز 5x25 دماوند

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان سایز 5x25 دماوند

کابل سایز 5x25 افشان دماوند بر طبق استانداردهای ملی کلاس 5 برای هادی مسی آنیل شده آن در نظر گرفته شده است. توجه فرمایید رنگ مشکی برای روکش مقاوم این کابل در نظر گرفته شده است. اما رنگ عایق به سلیقه و دلخواه مشتری است. ساختاری به صورت لایه ای CU / PVC/PP/PVC در این کابل موجود می باشد.  ولتاژ نامی در نظر گرفته شده در این نوع سیم و کابل عددی بین 600 تا 1000 ولت است.

کابل افشان 5x25 دماوند در محدوده دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد کاربرد مناسبی را اعمال خواهد کرد. دیگر آن که جنس روکش های مقاوم سیم و کابل افشان آمیزه  PVC نوع  ST1  است و  آمیزه پی وی سی نیز از  جنس پلیمر PVC/A  در عایق آن به کار رفته است. پی وی سی به گونه ای ساخته شده است که در برابر عوامل جوی پایدار می باشد و هیچ گونه کپک زدگی در آن وجود ندارد.

مشخصات فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 5x25 دماوند

کابل سایز 5x25 مفتولی دماوند از ساختار لایه ای CU/ PVC/PP/PVC  برخوردار می باشد. هادی کابل بر اساس استاندارد IEC 60228 و  ISIRI 3084 از جنس مس آنیل شده می باشد و چون نوع آن مفتولی است دارای کلاس یک است. این کابل از نظر قیمت به صورت عمده به مشتریان ارائه می شود. کابل دماوند در ولتاژ مشخصی بین 600 تا 1000 ولت کارایی بهینه ای را ارائه می دهد. 

کابل مفتولی 5x25 دماوند از کیفیت بالایی برخوردار است و  از محدوده دمایی بین 30 - تا 70 + درجه سانتی گراد برخوردار است. از مشخصات کابل دماوند می توان به سبکی و مونتاژ قطعات دقیق و اصولی آن اشاره کرد. روکش به همراه عایق موجود در این محصول از جنس پلاستیک مقاوم پی وی سی تهیه شده اند. نوع پی وی سی در عایق A می باشد و در روکش  ST1  است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 5x25 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 5x25 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
25×5
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری