برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتولی و افشان سایز 5x35 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل مفتولی و افشان سایز 5x35 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 5x35 میلی متر
627,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 5x35 دماوند

کابل افشان و مفتولی 5x35 دماوند با بهره گیری از نیروهای متخصص و فناوری پیشرفته در شرکت سیم و کابل دماوند تولید شده است. این کابلها از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه هستند و لازم است بدانید به قیمت خرید عمده به مشتریان در سراسر ایران و حتی کشورهای خارجی نیز عرضه می شوند. انواع متنوع کابلهای افشان و مفتولی را می توانید در سایت لایت هوم مشاهده نمایید . این کابل می تواند در قسمت داخلی دارای پوشش میانی اکسترود شده و یا نوار پیچ باشد. 

کابل سایز 5x35 افشان و مفتولی دماوند از کیفیت و قیمت به صرفه ای برخوردار می باشد و در فضاهای مختلف مانند فضای باز، بخش هایی از داخل آب و بخش داخل ساختمان نیز می توان از این کابل نیز بهره مند شد. دیگر نکته در خصوص این کابل ها این است که از تمامی استانداردهای ملی برخوردار می باشند و قطعات میانی و دیگر قطعات بر اساس این استانداردها در محصول قرار می گیرند. 

کابل افشان و مفتولی سایز 5x35 دماوند

مشخصه های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 5x35 دماوند

کابل سایز 5x35 افشان دماوند دارای عایقی می باشد که رنگ بندی آن کاملا بر طبق سلیقه مشتری صورت می گیرد. آمیزه پی وی سی نیز از  جنس پلیمر PVC/A در عایق آن به کار رفته است. توجه فرمایید کلاس 5 برای هادی مسی آنیل شده آن بر طبق استانداردهای ملی در نظر گرفته شده است. جنس روکش های مقاوم سیم و کابل افشان آمیزه  PVC نوع  ST1  است و رنگ مشکی برای روکش مقاوم این کابل در نظر گرفته شده است

کابل افشان 5x35 دماوند دارای ساختار لایه ای به شکل CU / PVC/PP/PVC می باشد.  یکی از شرایط مهم برای عملکرد مناسب آن این است که حتما در محدوده دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد قرار بگیرد. در این محدوده عملکرد درستی را برای این کابل شاهد هستیم. نکته مهم دیگری که بهتر است درباره این محصول بدانید ولتاژ نامی آن است که عددی بین 600 تا 1000 ولت می باشد.

مشخصه های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 5x35 دماوند

کابل سایز 5x35 مفتولی دماوند دارای نشان استاندارد ملی ( IEC 60228)  ISIRI 3084 می باشد و بر طبق آن جنس هادی مس آنیل شده است که به انعطاف بیشتر کابل کمک می کند و کلاس آن برای کابلهای مفتولی یک می باشد. از نظر قیمت به صورت عمده و مناسب ترین قیمت موجود در بازار به مشتریان ارائه می شود و از نظر کیفیت در بهترین درجه کیفی قرار دارد. روکش و عایق محصول از جنس پلاستیک مقاوم پی وی سی می باشد.

کابل مفتولی 5x35 دماوند از نظر میزان ولتاژی که برای عملکرد درست آن نیاز است در محدوده 600 تا 1000 ولت قرار دارد. دمای کاری این کابل بین 30 - تا 70 + درجه سانتی گراد است. یکی از ویژگی های کابل دماوند پیکربندی قوی و مونتاژ دقیق آن می باشد. بهتر است بدانید نوع پی وی سی در عایق A می باشد و در روکش ST1  است. رنگ عایق بر اساس نظر مشتری انتخاب می گردد و رنگ روکش نیز مشکی می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 5x35 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 5x35 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
35×5
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری