برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x70+35 مشهد

  • کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x70+35 مشهد 
  • هادی از جنس آلومینیوم
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 3x70+35  (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x70+35 مشهد

کابل 3.5 رشته آلومینیوم 3x70+35 مشهد دارای مقاومت بالا و کیفیت فوق العاده ای می باشد. توجه داشته باشید صنایع سیم و کابل مشهد که از قدمتی بیش از 70 سال برخوردار است، این نوع کابل ها را تولید می کند و به همین دلیل محصولات این شرکت از قبیل این کابل آلومینیومی مقاوم از تقاضای بالایی در بازار برخوردار می باشند. علاوه بر کابل های آلومینیوم، انواع کابل های افشان، مفتولی، فرمان و.... توسط صنایع سیم و کابل مشهد تولید می گردد و در همین سایت موجود هستند. 

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 3x70+35 مشهد علاوه بر داشتن کیفیت بالایی که دارا می باشد، مطابق با استانداردهای جهانی و ملی ساخته شده است و به همین دلیل در بین مشتریان داخلی از اهمیت و فروش بالایی برخوردار می باشد. دقت داشته باشید از کابل مقاوم مشهد در سیستم های توزیع برق ساختمان های مسکونی، خطوط انتقال نیرو، توزیع برق در خطوط محلی و همچنین سیم کشی در برخی از هواپیماها استفاده می شود. اطلاعات بیشتر راجع به این کابل آلومینیوم در ادامه همین صفحه موجود است. 

کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x70+35 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x70+35 مشهد

کابل آلومینیوم سه و نیم رشته 3x70+35 مشهد در دوران معاصر بیش از پیش مورد توجه مشتریان قرار گرفته است، چرا که قیمت آن نسبت به کابل های مسی بسیار کمتر است و مقاومت آن نیز بیشتر است و بنابراین استفاده از کابل های مسی در شبکه های برق صرفه اقتصادی ندارد. بهتر است بدانید کلیه سیم و کابل های آلومینیومی از هادی های آلومینیومی ساخته می شوند. تفاوتی که در هادی این کابل با سایر کابل های آلومینیوم تک رشته و دو رشته وجود دارد، فرم ظاهری آن است که قطاعی شکل می باشد. استانداردی با کد IEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467 برای ساخت این کابل استفاده شده است. 

کابل آلومینیوم 3x70+35 مشهد دارای عایق و روکش مقاوم و محکمی می باشد. هر دو قسمت از متریال پی وی سی ساخته می شوند. این متریال ویژگی های منحصر به فرد زیادی را دارا می باشد و می تواند با محیط زیست سازگاری بالایی داشته باشد، چرا که غیر سمی است و در برابر آتش سوزی نیز از بدنه محافظت می کند. ولتاژ اسمی این کابل که از ویژگی های بسیار مهم در این محصول می باشد، در محدوده 0.6/1 KV تعیین شده است. در ضمن پرکننده هایی از نوع PVC و PP در ساختمان این کابل قرار گرفته اند. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x70+35  مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 3.5 رشته آلومینیوم 3x70+35 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
70+35×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری