برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 5x16 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 5x16 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 5x16 میلی متر
242,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 5x16 دماوند

کابل افشان و مفتولی 5x16 دماوند از نظر میزان کیفیت و طول عمر می توان گفت قابل قیاس با سیم و کابل های تولید شده در سایر نقاط جهان می باشند. این کابل های پرقدرت که در شرکت دماوند تولید می شوند در سایز های متنوعی ساخته می شوند و برای آمپراژ های مختلفی کاربرد دارند. ویژگی های این دو نوع سیم و کابل دماوند بسیار مقاوم دارای اشتراکات و تفاوتهای زیادی می باشند و توسط متخصصان متعهدی تولید می شوند.

کابل سایز 5x16 افشان و مفتولی دماوند از دو استاندارد مرجع  ISIRI 3569 – 1 و  IEC 60502-1 تبعیت می کند که بر طبق این استانداردها ممکن است دارای پوشش میانی اکسترود شده و یا نوار پیچ باشد و در صورت برخورداری از این نوع پوشش ها با مواد عایقی سازگاری دارد و دمای کار کابل را براحتی پذیرا می باشد. این کابلها در زیرزمینها، بخشهای داخلی و خارجی ساختمان ها و داخل آب نیز می توانند تحت شرایط ایمن قرار بگیرند.

کابل افشان و مفتولی سایز 5x16 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 5x16 دماوند

کابل سایز 5x16 افشان دماوند دارای ولتاژ نامی بین 600 تا 1000 ولت است. دقت فرمایید استاندارد ملی IEC 60228 و  ISIRI 3084 توسط متخصصان شرکت دماوند برای هادی تعیین شده است و بر طبق آن این هادی از مس آنیل شده ساخته می شود و طبق همین استاندارد کلاس 5 برای هادی سیم و کابل افشان دماوند در نظر گرفته می شود. ساختار لایه هایی که برای ساخت این نوع سیم و کابل در نظر گرفته شده اند به شکل CU / PVC/PP/PVC می باشد.

کابل افشان 5x16 دماوند دارای دو عایق و روکشی می باشد که آمیزه آنها PVC می باشد. این آمیزه در عایق از نوع A و در روکش از  نوع  ST1 می باشد. رنگ بندی عایق کاملا بر طبق سلیقه مشتری صورت می گیرد و رنگ روکش مقاومی که برای این کابل انتخاب شده، تک رنگ است و رنگ آن مشکی می باشد. برای عملکرد مناسب حتما باید در محدوده دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد قرار بگیرد.

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 5x16 دماوند

کابل سایز 5x16 مفتولی دماوند بر طبق دو استاندارد مرجع  ISIRI 3569 – 1 و  IEC 60502-1 ساخته شده است و بنابراین کلیه قطعات و متریال از مناسب ترین متریال موجود در بازار انتخاب شده اند و طول عمر بالایی را به همراه دارند.  عایقی که بر روی این کابل پرقدرت را پوشانده است از نوع پی وی سی بسیار مقاوم می باشد و نوع آن کلاس A است. خوشبختانه از متریال پی وی سی روی بر روی روکش کابل دماوند قرار داده شده است و این جنس از نوع ST1 می باشد.

کابل مفتولی 5x16 دماوند برای عملکرد بهینه و مناسب باید بین 30- تا 70+ درجه قرار بگیرد. لازم به ذکر است ولتاژ نامی که برای کارکرد سیم بسیار مهم است بین 600 تا 1000 ولت است. بهتر است بدانید رنگ بندی عایق متنوع است و رنگ آن متناسب با نظر و سلیقه مشتری تعیین می گردد. در نظر داشته باشید رنگ روکش این کابل مشکی می باشد. انتخاب هادی این کابل بر اساس استانداردهای ملی صورت گرفته است و  جنس آن از نوع مس آنیل شده است. این هادی برای سیم و کابل مفتولی کلاس یک می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 5x16 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 5x16 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
16×5
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری