برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتولی و افشان سایز 5x10 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل مفتولی و افشان سایز 5x10 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 5x10 میلی متر
154,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 5x10 دماوند

کابل افشان و مفتولی 5x10 دماوند از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین سیم و کابل‌ها در داخل ایران به شمار می روند. توجه داشته باشید که مدیران شرکت سیم و کابل دماوند از نیروهای متعهد و متخصص برای ساخت محصولات استفاده می نمایند. شرکت سیم و کابل دماوند از شرکتهای با تجربه در تولید سیم و کابل می باشد. 

کابل سایز 5x10 افشان و مفتولی دماوند برای تامین انرژی لازم در فضاهایی مانند فضای باز، بخش های قرار گرفته در آب، بخش داخل ساختمان، نیروگاه ها، کانال های مخصوص کابل کشی به کار برده می شوند. بهتر است بدانید کیفیت سیم و کابل دماوند بسیار مرغوب و قیمت آن بسیار بهینه و به صرفه می باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصولات باکیفیت دعوت می کنیم ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

کابل افشان و مفتولی سایز 5x10 دماوند

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان سایز 5x10 دماوند

کابل سایز 5x10 افشان دماوند مطابق استاندارد ملی ISIRI 3569-1 کابل‌های فشار ضعیف ممکن است دارای پوشش میانی اکسترود شده و یا نوار پیچ باشد. محصولاتی که در ساختار آن‌ها پوشش میانی بکار رفته است برای تحمل دمای کار کابل مناسب بوده و با مواد عایقی سازگاری دارد. طراحی این کابل به گونه ای است که لایه های آن دارای ساختار CU / PVC/PP/PVC می باشد. ولتاژ نامی بین 600 تا 1000 ولت برای این کابل فعال است. جنس عایقی که برای این نوع سیم و کابل پرقدرت و مقاوم در نظر گرفته شده است پلیمر PVC/Aمی باشد

کابل افشان 5x10 دماوند برای روکش آن از پی وی سی نوع ST1 استفاده شده است و رنگ آن مشکی می باشد. اما رنگ بندی عایق این کابل کاملا بر پایه سلیقه و نظر مشتری صورت می گیرد و بنابر این دست مشتری در انتخاب رنگ عایق باز است. کلاس 5  معمولا برای هادی سیم و کابل افشان دماوند در نظر گرفته می شود و  از مس آنیل شده در ساخت آن استفاده شده است. دقت فرمایید برای عملکرد مناسب حتما باید در محدوده دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد قرار بگیرد.

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 5x10 دماوند

کابل سایز 5x10 مفتولی دماوند از هادی مسی از نوع آنیل شده تهیه شده است. این جنس بر اساس استاندارد ملی ( IEC 60228)  ISIRI 3084 تعیین گردیده است. آنیل شدن مس به انعطاف بیشتر کابل کمک می کند و کلاس آن برای کابلهای مفتولی یک می باشد. بهتر است بدانید روکش و عایق محصول از جنس پلاستیک مقاوم پی وی سی می باشد. لازم به ذکر است  نوع پی وی سی در عایق A می باشد و در روکش  ST1  است.

کابل مفتولی 5x10 دماوند از کیفیت بالایی برخوردار است و  دمای کاری هادی 30 - تا 70 + درجه سانتی گراد است. این کابل از نظر قیمت و کیفیت جایگاه بسیار خوبی را میان مشتریان دارا می باشد. یکی از ویژگی های کابل دماوند پیکربندی قوی آن می باشد. از نظر میزان ولتاژی که برای عملکرد درست آن نیاز است در محدوده 600 تا 1000 ولت قرار دارد. دیگر نکته مهم این است که رنگ عایق بر اساس نظر مشتری انتخاب می گردد و رنگ روکش نیز مشکی می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 5x10 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 5x10 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
10×5
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری