برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 4x50 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 4x50 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 4x50 میلی متر
660,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 4x50 دماوند

کابل افشان و مفتولی 4x50 دماوند از دسته محصولاتی هستند که به آنها کابلهای فشار ضعیف گفته می شود. این کابلهای بسیار مقاوم و کاربردی در ایران تولید می شوند. بهتر است بدانید هدف نهایی شرکت سیم و کابل دماوند تولید محصولات با کیفیت، ثبات در تولید و جلب رضایت مشتریان می باشد که تمامی اعضای شرکت پای بندی به این اصول را افتخار خود می‌دانند.

کابل سایز 4x50 افشان و مفتولی دماوند از مهمترین محصولات در این صنعت می باشند که کاربردهای بسیاری را دارا می باشند. این دو نوع کابل به گونه ای ساخته شده اند تا براحتی بتوانند به صورت ثابت نصب گردند و به وظیفه خود یعنی تولید برق بپردازند. ویژگی های فنی در ادامه مطلب و در همین صفحه موجود می باشند. 

کابل افشان و مفتولی سایز 4x50 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 4x50 دماوند

کابل سایز 4x50 افشان دماوند در نیروگاه ها و کانال های مخصوص کابل کشی، داکت ها و زیرزمین ها نیز این نوع از سیم و کابل مشاهده می شود. در صورتیکه امکان صدمات مکانیکی به کابل وجود نداشته باشد می توانید داخل آب و در فضای باز نیز از آن استفاده کنید. ولتاژ نامی این کابل عددی بین 600/1000 ولت است. رنگ مشکی برای روکش پی وی سی مقاوم این کابل در نظر گرفته شده است. آمیزه PVC روکش از نوع ST1 می باشد.

کابل افشان 4x50 دماوند دارای پی وی سی از نوع آ بر روی عایق خود می باشد که خوشبختانه ضدحریق و بسیار مقاوم است. دیگر نکته مهم این است که بر اساس استاندارد ملی کلاس 5 برای هادی مسی آنیل شده آن در نظر گرفته شده است. رنگ بندی عایق این کابل کاملا بر پایه سلیقه و نظر مشتری تعیین می شود. توسط متخصصان شرکت دماوند برای عملکرد مناسب آن محدوده دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد تشخیص داده شده است.

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 4x50 دماوند

کابل سایز 4x50 مفتولی دماوند از چند ویژگی بسیار مهم برخوردار است که به تدریج و در ادامه آنها را ذکر می کنیم. در ابتدا ذکر کنیم هادی به کار رفته در این کابل مس آنیل شده است و بر اساس استانداردهای ملی کلاس یک برای آن انتخاب شده است. ساختار لایه های این کابل نیز به شکل CU/PVC/PP/PVC می باشد.  جنس روکش مانند نوع افشان از پی وسی از نوع اس تی آی می باشد. لازم به ذکر است رنگ روکش مشکی است

کابل مفتولی 4x50 دماوند در زیر زمین، داکت‌ها، تأسیسات داخل ساختمان، داخل آب و در فضای باز که امکان صدمات مکانیکی به کابل وجود ندارد قابل استفاده هستند. نوع نصب آنها به صورت ثابت می باشد. بهترین محدوده دمایی در جهت عملکرد درست در بازه دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد می باشد.  توجه نمایید جنس عایق پی وی سی کلاس A می باشد. این عایق از استحکام بالایی برخوردار است و تنوع رنگ بالایی نیز دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 4x50 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 4x50 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
50×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری