برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 3x16 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 3x16 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت
  • اندازه 3x16 میلی متر
159,500 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 3x16 دماوند

کابل سایز 3x16 دماوند نوع افشان و مفتولی با هوشمندی و طراحی دقیقی به تولید انبوه رسیده است، به دلیل آنکه شرکت سیم و  کابل دماوند با بیش از 30 سال سابقه دارای تیم تحقیقاتی متعهدی می باشد و با فرستادن این تیم به کشورهای دارای تکنولوژی برتر این صنعت تصمیم دارد که بیش از پیش بر کیفیت و تنوع محصولات خود بیفزاید.

بهتر است بدانید سیم افشان و مفتولی سایز  3x16 دماوند از کیفیت مناسب، رنگ بندی متنوع، قیمت به صرفه و بسیاری ویژگی های دیگر برخوردار می باشد. برای آشنایی با این محصولات استاندارد ادامه مطلب را مطالعه فرمایید. 

سیم افشان و مفتولی سایز 3x16 دماوند

مشخصات فنی و کاربردی کابل سایز 3x16 افشان دماوند

کابل افشان دماوند سایز 3x16 بر اساس الزامات استاندارد ملی ایران شماره ۳۰۸۴ و استاندارد بین المللی  IEC  ۶۰۲۲۸ جنس هادی مسی از نوع آنیل شده با گروه ۵ را دارا می باشد. هادی در سیم افشان می بایستی صرفا از فلز مس باشد. عایق از نوع پی وی سی و دارای کلاس سی می باشد. رنگ بندی عایق pvc در این سیم بر اساس درخواست و سلیقه مشتری انجام می گیرد. 

قابل توجه است کاربرد این نوع سیم و کابل در مکان هایی مانند داکت های زیر زمینی، ماشین آلات، تجهیزات کنترلی و تابلوهای فرمان امکان پذیر است و می تواند داخل لوله و زیر گچ نیز قرار بگیرد. مقاومت عایقی در حداقل ترین مقدار خود در دمای Cْ ۷۰ و V 500، بیشتر از 0.015 مگااهم بر کلیومتر می‌باشد. با توجه به سایز یا سطح مقطع کابل سایز 3x16 افشان دماوند، مقدار ولتاژ نامی آن برابر با  450-750 ولت می باشد. 

مشخصات فنی و کاربردی کابل سایز 3x16 مفتولی دماوند

کابل 3x16 مفتولی دماوند دارای فلز مس بر روی هادی کلاس یک خود می باشد. توجه داشته باشید استفاده از فلز آلومینیوم به عنوان هادی در سیم و کابل فقط برای هادی های مفتولی و نیمه افشان از سطح مقطع ۱۰ میلی متر و به بالا می تواند به کار گرفته شود.  سیم مفتولی دماوند به دو بخش فابریک و غیر فابریک تقسیم می‌شود. تفاوت این دو سیم در میزان نرمی، وزن هر کلاف و سایز آنها می باشد. در ساخت هادی این سیم از استاندارد ملی IEC 60228 و  ISIRI 3084 پیروی شده است. آمیزه پی وی سی کلاس سی عایق این سیم مرغوب را تشکیل داده است.

بهتر است بدانید سیم سایز 3x16 مفتولی دماوند دارای هادی بسیار مرغوب آنیل شده مسی می باشد که کلاس آن 1 بوده است.  برای انتخاب رنگ عایق دست مشتری باز است و رنگ مورد نظر خود را سفارش می دهد. این سیم در دامنه دمایی بین 30- تا 70+ درجه کارکرد خوبی را ارائه می دهد.دیگر آن که واحد مقاومت الکتریکی این سیم مگا اهم بر کیلومتر است که در Cْ ۷۰ و V 500، بیشتر از MΩ.Km 0.015 می‌باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 3x16 دماوند و یا اطلاع از قیمت سیم سایز 3x16 دماوند نوع افشان و مفتولی با مراجعه به همین سایت و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سیم مفتولی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
16×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری