برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز3x10 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز  3x10 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت
  • اندازه 3x10 میلی متر
95,700 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 3x10 دماوند

کابل سایز 3x10 دماوند نوع افشان و مفتولی در بازار فعلی ایران و برخی کشورهای همسایه از جایگاه خوبی برخوردار می باشد. ارتقای محصولات و دانش نیروهای انسانی شرکت سیم و کابل دماوند موجب رشد عمده محصولات شده است و همین امر نقطه آغازی بر توسعه فعالیت های تولیدی این شرکت، وارد کردن ماشین آلات و تجهیزات مدرن این صنعت و همچنین اقدام به نصب و راه اندازی آن‌ها شده است.

بهتر است بدانید سیم افشان و مفتولی سایز 3x10 دماوند دارای عایق  PVC می باشند و به همین دلیل قابل استفاده در دمای بالاتر از ۵- درجه سانتی گراد نیز هستند. نکته مهم دیگر در این دو نوع سیم این است که می توان رنگ عایق را مطابق با سلیقه مشتری تنظیم و تولید نمود. 

سیم افشان و مفتولی سایز 3x10 دماوند

ویژگی های فنی کابل سایز 3x10 افشان دماوند

کابل افشان دماوند سایز 3x10 با توجه به ساختار و نوع جنس سیم انعطاف بیشتری را نسبت به سایر انواع سیم دارا می باشد. به همین دلیل به سیم  نرم و انعطاف پذیر نیز معروف می باشد. این نوع از سیم و کابل در سیم کشی های ساختمانی، ماشین آلات، داکت‌های زیرزمینی، تجهیزات کنترلی و تابلوهای فرمان نیز کاربردهای گسترده ای دارد. خوشبختانه این سیم داخل لوله و زیر گچ می تواند قرار بگیرد، اما بر روی سینی‌های کابل، کانال‌ها یا مخازن مجاز به هیچ وجه آن را نصب ننمایید. حداقل مقاومت عایقی در دمای  Cْ۷۰ و ولتاژ 500ولت، بیشتر از MΩ.Km 0.015 می‌باشد.

این نوع سیم بر پایه استانداردهای ملی و بین المللی مجهز به هادی مسی آنیل شده کلاس 5 یا افشان است. در نظر داشته باشید ولتاژ نامی که موجب عملکرد بهتر سیم می شود عددی بین 450 تا 750 ولت است  بهتر است بدانید دمای مناسب برای این جنس و نوع سیم یعنی کابل 3x10 افشان دماوند بین 30- تا 70+ درجه می باشد. 

ویژگی های فنی کابل سایز 3x10 مفتولی دماوند 

کابل مفتولی دماوند سایز 3x10 و دیگر سایزهای این سیم حداقل مقاومت عایقی در Cْ ۷۰ و ولتاژ با مقدار 500 ولت، بیشتر از MΩ.Km 0.015 می‌باشد. این نوع سیم دماوند در مکان هایی مانند داکت های زیر زمینی، ماشین آلات، تجهیزات کنترلی و تابلوهای فرمان قابل استفاده است و می تواند داخل لوله و زیر گچ نیز قرار بگیرد.

سیم سایز مفتولی دماوند با توجه به ولتاژ نامی به دو دسته تقسیم می‌شوند، سیم‌های مفتولی تا سطح مقطع 21 میلیمتر دارای ولتاژ نامی ۵۰۰-۳۰۰ ولت و سیم‌های مفتولی با سطح مقطع بالاتر از 21 میلیمتر  با ولتاژ نامی ۷۵۰-۴۵۰ ولت. بهتر است بدانید کابل 3x10 مفتولی دماوند دارای هادی بسیار مرغوب آنیل شده مسی می باشد که کلاس آن 1 بوده است.  این سیم در دامنه دمایی بین 30- تا 70+ درجه کارکرد خوبی را ارائه می دهد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 3x10 دماوند و یا اطلاع از قیمت سیم سایز 3x10 دماوند نوع افشان و مفتولی با مراجعه به همین سایت و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سیم مفتولی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
10×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری