برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان ومفتولی سایز3x6 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 3x6 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 3x6 میلی متر
55,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 3x6 دماوند

کابل سایز 3x6 دماوند نوع افشان و مفتولی از محصولات باکیفیتی است که علاوه بر محبوبیت در بازارهای داخلی با استقبال بی نظیر و قابل توجهی در بازارهای کشورهای مجاور رو به رو شده است. خوشبختانه شرکت سیم و کابل دماوند در سایه همدلی و همکاری مدیریت و کارکنان به موفقیت‌های چشمگیری در سطح بین الملل دست یافته است.

برای تولید سیم افشان و مفتولی سایز  3x6 دماوند از تکنولوژی pvc نوع c استفاده شده است. این نوع عایق که بر روی سیمها قرار می گیرد موجب می شود محصولات در برابر عوامل جوی پایدار بمانند و کپک زدگی در آنها صورت نگیرد. بهتر است بدانید برای تمام سایزهای این دو نوع سیم حداقل مقاومت عایقی در Cْ۷۰ و V 500 ، بیشتر از MΩ.Km 0.015 می‌باشد.

سیم افشان و مفتولی سایز 3x6 دماوند

ویژگی های فنی کابل سایز 3x6 افشان دماوند

کابل افشان دماوند سایز 3x6 از تعداد زیادی رشته مسی نازک بهم تابیده شده است. این نوع سیم و کابل با استفاده از مواد درجه یکی تولید شده است، بنابراین مقاومت بالایی دارد و پارگی در آن وجود ندارد. این نوع سیم که مجهز به هادی مسی آنیل شده کلاس 5 یا افشان است در جاهایی که نیاز به نصب ثابت ندارید می تواند مورد استفاده قرار گیرد. ولتاژ نامی که موجب عملکرد بهتر سیم می شود 450 تا 750 ولت است.

در مکان هایی مانند داکت های زیر زمینی، ماشین آلات، تجهیزات کنترلی و تابلوهای فرمان می توان از این سیم استفاده کرد ولی استفاده از آن روی سینی های کابل، کانال ها یا مخازن مجاز نیست بلکه باید داخل لوله و زیر گچ قرار بگیرد. دمای مناسب برای کابل سایز  3x6 افشان دماوند بین 30- تا 70+ درجه می باشد. رنگ عایق مطابق با سلیقه مشتری می باشد. 

مشخصات فنی کابل سایز 3x6 مفتولی دماوند 

کابل مفتولی دماوند سایز 3x6 به تولید انبوه رسیده است و خوشبختانه برای همه افراد در همه شهرها قابل دسترس است. این نوع از سیم های مفتولی هادی مسی از نوع کلاس 1 را دارا می باشد. ویژگی بارز این هادی این است که کاملا آنیل شده می باشد و استانداردهای لازم ملی و بین المللی را دارا می باشد.

این نوع سیم دماوند در داکت های زیر زمینی، ماشین آلات، تجهیزات کنترلی و تابلوهای فرمان، داخل لوله و زیر گچ نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرند. دیگر آنکه ولتاژ نامی در سیم سایز 3x6 مفتولی دماوند 300 تا 500 ولت است و دارای دمای کارکرد 30- تا 70+ درجه می باشد. رنگ عایق این سیم می تواند مطابق با سلیقه مشتری انتخاب شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 3x6 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 3x6 دماوند نوع افشان و مفتولی با مراجعه به همین سایت و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سیم مفتولی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
6×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری