برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 3x4 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 3x4 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 3x4 میلی متر
39,600 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 3x4 دماوند

کابل سایز 3x4 دماوند نوع افشان و مفتولی از عایق بسیار باکیفیت پی وی سی برخوردار می باشد. از مهمترین ویژگی های این عایق می توان به پایداری و ثبات آن در مقابل مواد شیمیایی اشاره کرد. متخصصان شرکت سیم و کابل دماوند در داخل تیم تحقیقاتی خود به طراحی و تولید سیمها با بهترین کیفیت می پردازند. خوشبختانه این شرکت توانسته است در سایه همدلی و همکاری مدیریت و کارکنان به موفقیت‌های چشمگیری در کسب بخش عمده‌ای از بازار داخلی و همچنین بازارهای کشورهای مجاور دست یابد.

این نوع سیم‌ها برای نصب ثابت به عنوان سیم‌های رابط در داکت‌های زیرزمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی به کار می روند. قرارگیری این نوع سیم‌ها در داخل لوله و زیر گچ مجاز است. توجه نمایید سیم افشان دماوند بر روی سینی‌های کابل، کانال‌ها یا مخازن نباید قرار بگیرد. در ادامه سیم افشان و مفتولی سایز  3x4 دماوند را به صورت جداگانه در زیر شرح داده ایم.

سیم افشان و مفتولی سایز 3x4 دماوند

مشخصات فنی کابل سایز 3x4 افشان دماوند

کابل افشان دماوند سایز 3x4 دارای مقاومت عایقی بیشتر از 0.015 مگا اهم بر کیلومتر می باشد. در سیم مفتولی محدوده مقاومت عایقی نیز مشابه است. ولتاژ نامی در سیم افشان با سطح مقطع پایین تر از 21 میلیمتر ، ۵۰۰/۳۰۰ ولت و بالاتر از 21 میلیمتر برابر با 750/450 ولت می باشد. عایق PVC به کار رفته در سیم افشان از نوع پلیمر PVC/C می باشد .

جنس و کلاس هادی سیم و کابل افشان دماوند شامل مس آنیل شده کلاس 5 مطابق استاندارد ملی IEC  60228 و  ISIRI 3084 می باشد. کابل افشان 3x4 دماوند به گونه ای طراحی شده است که در محدوده دمایی 30- درجه تا 70+ درجه کارکرد استانداردی را خواهند داشت.

مشخصات فنی کابل سایز 3x4 مفتولی دماوند 

کابل مفتولی دماوند سایز 3x4 از نظر اقتصادی خرید به صرفه و مناسبی به شمار می رود. عایق پی وی سی آن که از نوع کلاس c می باشد از خوردگی و پوسیدگی کابل نیز جلوگیری می کند. ولتاژ نامی این سیم ۵۰۰/۳۰۰ ولت است و زمینه‌های کاربرد آن مشابه سیم‌ افشان دماوند است. با توجه به اینکه در این هادی سیم فرآیند آنیل سازی صورت گرفته، می توان انتظار داشت میزان انعطاف پذیری و خمش کابل افزایش یابد.

لازم است ذکر شود تمامی ساختار هادی این سیم مفتولی 3x4 دماوند مسی با کلاس 1 مطابق با استاندارد ISIRI 3084 و IEC 60228 می باشد. دیگر آنکه سیم های مفتولی دماوند در محدوده دمایی 30-  تا 70+ درجه عملکرد استانداردی را دارا می باشند. دقت داشته باشید رنگ عایق هر دو نوع سیم مطابق با سلیقه مشتری می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 3x4 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 3x4 دماوند نوع افشان و مفتولی با مراجعه به همین سایت و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سیم مفتولی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
4×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری