برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 4x35 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 4x35 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 4x35 میلی متر
462,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 4x35 دماوند

کابل افشان و مفتولی 4x35 دماوند از جمله محصولات درجه یک و باکیفیت دماوند می باشند. مدیران شرکت دماوند در تلاش هستند که نیازهای مشتریان را درک کنند و محصولاتی را تولید کنند تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتری برسد و در جهت رفع نیازها و الزامات آنها باشد. شرکت سیم و کابل دماوند که از قدمت طولانی برخوردار است، موفق شده است در زمان کوتاهی استانداردهای لازم را کسب نماید. از نظر ایمنی، می توان گفت این محصولات از جایگاه خوبی برخوردار هستند

کابل سایز 4x35 افشان و مفتولی دماوند در سایزهای مختلفی ساخته می شوند و از نظر مقاومت اهمی در هر سایزی با سایز دیگر متفاوت هستند. اگر به دنبال خرید به صرفه و محصول با کیفیت هستید سیم و کابلهای دماوند به شما توصیه می شود. این نوع کابل‌ها برای تأمین برق جهت نصب ثابت در زیر زمین، داکت‌ها، تأسیسات داخل ساختمان، داخل آب و در فضای باز که امکان صدمات مکانیکی به کابل وجود ندارد قابل استفاده هستند.

کابل افشان و مفتولی سایز 4x35 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 4x35 دماوند

کابل سایز 4x35 افشان دماوند دارای ولتاژ نامی بین 600 تا 1000 ولت است. کلاس 5 معمولا برای هادی سیم و کابل افشان دماوند در نظر گرفته می شود و  از مس آنیل شده در ساخت آن استفاده شده است. دقت فرمایید استاندارد مرجع  ISIRI 3569 – 1 و  IEC 60502-1 در این محصولات در نظر گرفته شده است. ساختار لایه ها در این کابل  به شکل CU / PVC/PP/PVC می باشد. رنگ مشکی برای روکش پی وی سی نوع ST1 در این کابل در نظر گرفته شده است. 

کابل افشان 4x35 دماوند برای عملکرد مناسب حتما باید در محدوده دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد قرار بگیرد. جنس عایقی که برای این کابل پرقدرت و مقاوم در نظر گرفته شده است پلیمر PVC/Aمی باشد. رنگ بندی عایق این کابل کاملا بر پایه سلیقه و نظر مشتری صورت می گیرد و بنابر این دست مشتری در انتخاب رنگ عایق باز است. 

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 4x35 دماوند

کابل سایز 4x35 مفتولی دماوند از عایق بسیار مقاومی ساخته شده است که جنس آن از نوع پی وی سی است. از همین جنس عایق در قسمت روکش هم استفاده شده است. نوع پی وی سی روکش ST1 می باشد و برای عایق کلاس A مشخص شده است. کابل دماوند جهت فراهم کردن برق به صورت نصب ثابت نصب می شود. از روکش بسیار مقاومی برخوردار است که رنگ روکش مشکی است و نوع رنگ عایق به درخواست مشتری صورت می گیرد.  

کابل مفتولی 4x35 دماوند داری چندین لایه مقاوم است. ساختار لایه ها در این نوع سیم به تفکیک مشخص شده اند و عبارتند از CU / PVC/PP/PVC. کلاس هادی این نوع کابل یک می باشد و جنس آن مسی از نوع آنیل شده است. بهترین محدوده دمایی که این کابل می تواند بدرستی عمل کند در بازه دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد می باشد.  دیگر آن که ولتاژ نامی که برای این کابل مناسب می شود 600 تا 1000 ولت است. این میزان در هر نوع از کابلها متفاوت است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 4x35 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 4x35 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
35×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری