برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 4x16 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 4x16 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 4x16 میلی متر
187,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 4x16 دماوند

کابل افشان و مفتولی 4x16 دماوند تجهیزات مهمی در سیستم الکتریکی هستند. بهتر است بدانید یک کابل متشکل از یک گروه یا یک دسته از سیم‌های چندگانه است که درون یک پوسته مشترک قرار گرفته‌اند. موارد استفاده از این دو نوع سیم و کابل دماوند یکسان است و می توان در زیر زمین، داکت‌ها، تأسیسات داخل ساختمان، داخل آب و در فضای باز از آنها استفاده کرد. البته در شرایطی که صدمات مکانیکی به کابل وارد نشود. 

کابل سایز 4x16 افشان و مفتولی دماوند از مدلهایی است که طبق استانداردها در ایران ساخته شده است. این کابل فشار ضعیف از یک استانداردی با کد ISIRI 3569-1 پیروی می کند که بر اساس آن می تواند دارای پوشش میانی اکسترود شده و یا نوار پیچ باشد. لازم به ذکر است که اگر در ساختار این کابل پوشش میانی بکار رفته باشد، تحمل دمای کار کابل را به صورت مناسبی تحمل می کند، همچنین با مواد عایقی نیز سازگاری دارد.

کابل افشان و مفتولی سایز 4x16 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 4x16 دماوند

کابل سایز 4x16 افشان دماوند دارای عایقی بسیار مقاوم می باشد و می توان گفت به دلیل تنوع رنگی آن، جایگاه خوبی در بازار یافته است. بهتر است بدانید رنگ بندی عایق سیم و کابل دماوند کاملا بر طبق سلیقه مشتری صورت می گیرد. از دیگر متریال های مهم به کار رفته در این کابل روکش آن است که می توان گفت آن هم از بهترین مواد ساخته شده است، اما  بر خلاف عایق روکشی که برای این محصول در نظر گرفته شده است تک رنگ است و رنگ آن مشکی تک رنگ است. ولتاژ نامی آن بین 600 تا 1000 ولت می باشد.

کابل افشان 4x16 دماوند از عایق بسیار مقاومی از جنس پی وی سی یا به انگلیسی pvc ساخته شده است. از همین جنس پی وی سی در ساخت روکش نیز استفاده گردیده است. نوع پی وی سی عایق کلاس A و آمیزه این PVC در روکش نوع  ST1 می باشد. دیگر نکته لازم جنس و کلاس هادی این کابل است. جنس هادی این سیم مسی آنیل شده و کلاس آن پنج است. در محدوده بین 30- درجه سانتی گراد تا 70+ درجه عملکرد درستی را برای این کابل شاهد هستیم.

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 4x16 دماوند

کابل سایز 4x16 مفتولی دماوند یک وظیفه اصلی یعنی تامین برق را بر عهده دارد. برای عملکرد بهینه این کابل باید بین 30- تا 70+ درجه قرار بگیرد. یک استانداردی که توسط متخصصان دماوند در هنگام انتخاب هادی در نظر گرفته شده است، جنس و کلاس هادی است. جنس هادی از نوع مس آنیل شده است و کلاس آن یک می باشد.  ولتاژ نامی که برای کارکرد درست کابل دماوند تعیین گردیده است بین 600 تا 1000 ولت است.

کابل مفتولی 4x16 دماوند از روکشی برخوردار می باشد که رنگ آن مشکی می باشد. دو استاندارد مرجع  ISIRI 3569 – 1 و  IEC 60502-1 در ساخت قطعات این محصول در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید عایق پی وی سی این کابل دارای چندین رنگ است و  رنگ آن متناسب با سلیقه مشتری تعیین می گردد. نوع کلاس عایق A است و پی وی سی روی روکش این کابل از نوع ST1 می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 4x16 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 4x16 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
16×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری