برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 3x70 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 3x70 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت
  • اندازه 3x70 میلی متر
660,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 3x70 دماوند

کابل سایز 3x70 دماوند افشان و مفتولی از جمله سیم های پر کاربرد و باکیفیت ایرانی می باشند که جایگزین محصولات خارجی این صنعت شده اند. شرکت تولید کننده این سیم ها دماوند نام دارد که خوشبختانه سابقه فعالیت طولانی و مستمری را دارا می باشد.  شرکت سیم و کابل دماوند در سال 1389 اقدام به راه اندازی واحد تولید و فروش سیم و کابل خود نمود و تا امروز فعالیت آن ادامه دارد.

کابل افشان و مفتولی 3x70 دماوند در مواردی با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال سیم‌های افشان به دلیل این که از تعداد زیادی سیم مسی نازک به هم تابیده تشکیل شده‌اند، نرم بوده و دارای قابلیت انعطاف بیشتری می باشند. دیگر آن که مقاومت الکتریکی هادی سیم افشان بیشتراز سیم مفتولی است.

سیم افشان و مفتولی سایز 3x70 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 3x70 دماوند

کابل سایز 3x70 افشان دماوند از طراحی بسیار دقیق و استانداردی برخوردار است و  قابلیت نصب در سیم کشی ساختمان، ماشین آلات، تابلوهای فرمان، داکت‌های زیرزمینی، و تجهیزات کنترلی را دارا می باشند. نکته مهمی که لازم است ذکر شود این است که قرارگیری سیم های افشان بر روی سینی‌های کابل، کانال‌ها یا مخازن مجاز نیست، ولی قرارگیری آنها در داخل لوله و زیر گچ مجاز می‌باشد. مس آنیل شده کلاس 5 برای سیم و کابل افشان دماوند به عنوان جنس و کلاس هادی در نظر گرفته شده است که مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی می باشد. 

کابل افشان 3x70 دماوند از دسته تولیدات دماوند است که می توان رنگ عایق را در هر رنگ دلخواهی سفارش داد. محدوده دمایی 30- درجه تا 70+ درجه، مناسب ترین محدوده دمایی این سیم است. جنس عایق سیم مورد نظر آمیزه PVC نوع C می باشد. بهتر است بدانید ولتاژ نامی در این سیم که از هادی با سطح مقطع بالاتر از 21 میلیمتر برخوردار است بین 750/450 ولت می باشد. این سیم به گونه ای طراحی شده است که حداقل مقاومت عایقی آن در 70 درجه سانتی گراد و میزان ولتاژ 500 ولت، بیشتر از 0.015 مگا اهم بر کیلومتر می باشد.

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 3x70 دماوند

کابل سایز 3x70 مفتولی دماوند برای عملکرد مناسب بهتر است در در دامنه دمایی 30- درجه تا 70+ درجه باشد. عایق کابل دماوند از جنس آمیزه PVC نوع  C است که از آتش گرفتن سیم نیز جلوگیری می کند. ولتاژ نامی در سیم مفتولی عددی بین 750/450 ولت می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های این سیم، جنس و کلاس هادی آن است که عبارتست از هادی با جنس مس آنیل شده دارای کلاس 1. لازم به ذکر است در تولید این هادی استاندارد ISIRI 3084 و IEC 60228  در نظر گرفته شده است.

سیم مفتولی 3x70 دماوند می تواند کاربرد بسیار موثر و مفیدی در ماشین آلات، تابلوهای فرمان، داکت‌های زیرزمینی، و تجهیزات کنترلی داشته باشد. لازم به ذکر است این سیم امکان نصب در داخل لوله و زیر گچ مجاز را دارا می باشد. این سیم دارای رنگ عایق های متفاوتی است که می توان سفارش مشتری را در انتخاب عایق در نظر گرفت. مقاومت عایقی در حداقل ترین میزان خود در هفتاد درجه سانتی گراد و ولتاژ 500 ولت، بیشتر از MΩ.Km 0.015 می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 3x70 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 3x70 دماوند نوع افشان و مفتولی با مراجعه به همین سایت و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سیم مفتولی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
70×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری