برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 2x16 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 2x16 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت
  • اندازه 2x16 میلی متر
110,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 2x16 دماوند

کابل سایز 2x16 دماوند نوع افشان و مفتولی از مواد باکیفیت و مرغوبی ساخته شده است که موجب گردیده عمر این سیمها افزایش چشمگیری پیدا کند. بهتر است بدانید شرکت سیم و کابل دماوند دارای تیم تحقیقاتی بسیار متعهدی می باشد که به کشورهای دارای تکنولوژی برتر این صنعت سفر کرده اند و از دانش بروز و لازم برای تولید محصولات برخوردار هستند، این موضوع موجب شده که بیش از پیش بر کیفیت و تنوع محصولات این شرکت افزوده شود.

در ادامه به معرفی دو نوع از محصولات شرکت یعنی کابل مفتولی و افشان 2x16 دماوند خواهیم پرداخت. بهتر است بدانید عایق این سیم ها آمیزه PVC نوع  C می باشند و برای تمام سایزها حداقل مقاومت عایقی در Cْ 70 و V 500، بیشتر از MΩ.Km 0.015 می باشد. دقت فرمایید محدوده دمایی برای عملکرد مناسب دو نیم سیم بین 30- درجه تا 70+ درجه می باشد. 

سیم افشان و مفتولی سایز 2x16 دماوند

مشخصات فنی کابل سایز 2x16 افشان دماوند

کابل افشان دماوند سایز 2x16 می تواند به عنوان سیم های رابط در داکت های زیر زمینی، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی استفاده شود. توجه فرمایید از سیم افشان می توان در داخل لوله و زیر گچ مجاز استفاده کرد. سیم افشان دماوند به گونه ای طراحی شده است که برای هادی تا سطح مقطع  21 میلیمتر از ولتاژ نامی بین 300 تا 500 ولت و برای بالاتر از این مقدار دارای ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت می باشد.

برای جنس هادی این نوع سیم و کابل از سوی متخصصان شرکت دماوند مس آنیل شده کلاس 5 در نظر گرفته شده است که مطابق استاندارد ملی نیز می باشد. بهتر است بدانید رنگ بندی عایق کابل افشان 2x16 دماوند مطابق در خواست مشتری صورت می گیرد.

مشخصات فنی کابل سایز 2x16 مفتولی دماوند 

کابل مفتولی دماوند سایز 2x16 مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و در هادی با سطح مقطع پایین تر از 21 میلیمتر دارای ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت می باشد. سیم مفتولی از لحاظ نوع تولید به دو بخش تقسیم می‌شود. نوع فابریک که با نازک کردن و کشش میلگرد تولید می‌شود و نوع غیر فابریک که از تسمه‌های فلزی به دست می‌آید. خوشبختانه رنگ بندی عایق سیم به این صورت است که مطابق در خواست مشتری صورت می گیرد.

مس آنیل شده کلاس 1 جنس و کلاس هادی سیم مفتولی دماوند است که خوشبختانه با  استاندارد ملی IEC 60228 و ISIRI 3084 مطابقت دارد. کابل سایز 2x16 مفتولی دماوند می تواند در داخل داکت‌های زیرزمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی به کار می روند. قرارگیری این نوع سیم‌ها در داخل لوله و زیر گچ مجاز است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 2x16 دماوند و یا اطلاع از قیمت سیم سایز 2x16 دماوند نوع افشان و مفتولی با مراجعه به همین سایت و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سیم مفتولی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
16×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری