برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 3x95 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 3x95 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت
  • اندازه 3x95 میلی متر
902,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 3x95 دماوند

کابل سایز 3x95 دماوند افشان و مفتولی کاربردهای بسیار متفاوت و متنوعی را دارا می باشند. این سیمها در بازارهای داخلی و بین المللی از محبوبیت بالایی برخوردارند، چرا که دارای کیفیت عالی و قیمت مناسبی هستند. شرکت دماوند که تولید کننده این نوع از سیم ها می باشد موفق شده است نشان استاندارد ملی را کسب نماید و بنابراین تمامی تولیدات از استاندارد لازم برخوردار هستند. شرکت سیم و کابل دماوند یک امتیازی را برای این تولیدات در نظر گرفته است که می توان رنگ عایق را در هر رنگ دلخواهی سفارش داد.

کابل افشان و مفتولی 3x95 دماوند دارای تعاریفی هستند که در همین قسمت ذکر می کنیم. به سیم‌هایی که مقطع‌های آن بالاتر از ۶ میلی متر است و مقاومت بالایی دارند سیم افشان می‌گویند. سیمهای مفتولی نیز بر خلاف سیمهای افشان که رشته رشته هستند، تک رشته ای می باشد و انعطاف پذیری کمتری را دارا می باشند. بهتر است بدانید ولتاژ نامی در سیم مفتولی و همچنین افشان دماوند با هادی تا سطح مقطع پایین تر از 21 میلیمتر، ۵۰۰/۳۰۰ ولت  و بالاتر از 21 میلیمتر بین 750/450 ولت می باشد. در ادامه بیشتر با این دو نوع سیم آشنا خواهید شد.

سیم افشان و مفتولی 3x95 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 3x95 دماوند

کابل سایز 3x95 افشان دماوند جهت استفاده در مکان هایی که تحرک وجود دارد یا پیچش مکرر صورت می گیرد گزینه مناسبی می باش . آمیزه PVC نوع سی در این نوع سیم و کابل به عنوان عایق مورد استفاده قرار گرفته است. بهتر است بدانید جنس هادی این سیم مس آنیل شده می باشد که انعطاف بیشتری برای سیم ایجاد کرده است. کلاس 5 نیز مطابق استاندارد ملی  ISIRI 3084 برای آن تعیین شده است.

سیم افشان 3x95 دماوند می تواند کاربرد بسیار موثر و مفیدی در برخی تابلوهای فرمان، ماشین آلات، داکت‌های زیرزمینی و تجهیزات کنترلی داشته باشد. حتما به دو نکته توجه فرمایید که سیم های افشان به هیچ وجه نباید بر روی سینی‌های کابل، کانال‌ها یا مخازن قرار بگیرند، اما امکان نصب در داخل لوله و زیر گچ مجاز را دارا می باشند. بهتر است بدانید این سیم در محدوده دمایی 30- درجه تا 70+ درجه کارکرد استانداردی را خواهند داشت.

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 3x95 دماوند

کابل سایز 3x95 مفتولی دماوند امکان نصب در داخل لوله و زیر گچ مجاز را را ندارد، اما براحتی می تواند در تابلوهای فرمان، ماشین آلات، داکت‌های زیرزمینی و تجهیزات کنترلی مورد استفاده قرار بگیرد و باعث عملکرد بهتر آنها شود. بهتر است ذکر شود شود ساختار هادی مطابق با استاندارد ISIRI 3084 و IEC 60228  می باشد و از جنس مسی با کلاس یک است که خوشبختانه فرایند آنیل سازی در آن صورت گرفته است.

کابل مفتولی 3x95 دماوند از محدوده دمایی برخوردار است که در آن محدوده عملکرد استانداردی را خواهد داشت. این محدوده دمایی 30- درجه تا 70+ درجه می باشد. آمیزه PVC نوع  C جنس و کلاس عایق هستند که مانع از پوسیدگی و آتش سوزی سیم خواهند شد. برای تمام سایزها در این نوع سیم دماوند حداقل مقاومت عایقی در 70 درجه سانتی گراد و مقدار ولتاژ 500 ولت، بیشتر از MΩ.Km 0.015 می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 3x95 دماوند و یا اطلاع از قیمت سیم سایز 3x95 دماوند نوع افشان و مفتولی با مراجعه به همین سایت و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سیم مفتولی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
95×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری