برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 5x16 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 5x16 راد افشان سحر
  • سایز 16
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 5x16 راد افشان سحر

کابل افشان 5x16 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در محیط های مختلف را داشته و از آن به عنوان کابل برق در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده می شود. سیم و کابل راد افشان سحر در تنوع زیادی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد و یکی از برندهای مطرح در کشور است. این کابل دارای قابلیت استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، را دارد. هادی استفاده شده در آن مسی بوده که خلوص بالایی داشته و می تواند به خوبی جریان برق را از خود عبور دهد. این کابل بصورت متری توزیع شده که در اندازه های پایین تر در حلقه های 100 متری عرضه می شود.

کابل افشان 5x16 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 5x16 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در مانند زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب را داشته و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. سیم و کابل در اندازه های متنوعی عرضه می شود که این کابل دارای 5 رشته سیم به اندازه هر کدام 16 میلی متر است. هادی بکار رفته شده در آن مس کلاس 5 بوده که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی دارد و از آن در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، استفاده می شود. این کابل ها در عین حال آنیل شده نیز می باشد که فرآیند آنیل سازی به مقاومت بیشتر کابل و افزایش انعطاف پذیری آن کمک می کند. جنس بدنه کابل از PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی است و از کابل در مقابل خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون کابل می شود. محصولات راد افشان سحر دارای کیفیت بالا و طول عمر زیادی بوده که خرید مطمئن و با کیفیتی را به همراه دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 5x16 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 5x16 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
16
انواع
قیمت
متری 0 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری