برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 5x25 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 5x25 راد افشان سحر
  • سایز 25
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 5x25 راد افشان سحر

کابل افشان 5x25 راد افشان سحر از سری کابل های با کیفیت می باشد که دارای هادی مسی با خلوص بالا بوده و به همین دلیل جریان برق به خوبی در آن منتقل می شود. سیم و کابل راد افشان سحر در تنوع بالایی از مدل و اندازه عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید هر کدام از آنها را انتخاب و خریداری نمایید. از این کابل در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده می شود و دارای قابلیت استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد. توزیع این مدل بصورت متری بوده که در اندازه های پایین تر به شکل حلقه های 100 متری عرضه شده که شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام را انتخاب نمایید.

کابل افشان 5x25 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 5x25 راد افشان سحر دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد که این هادی ها میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، استفاده می شود. سیم و کابل در اندازه های متنوعی عرضه شده که این کابل نیز دارای 5 رشته سیم به اندازه هر کدام 25 میلی متر است و سایر مدل ها نیز در سایت لایت هوم موجود می باشد. از این کابل افشان در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده شده و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. جنس بدنه کابل افشان از PVC می باشد که از کابل در مقابل خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون کابل می شود. این کابل ها آنیل شده می باشد که فرآیند آنیل سازی منجر به مقاومت بیشتر کابل و افزایش انعطاف پذیری آن می شود. سیم و کابل راد افشان سحر دارای تنوع بالایی بوده و توانسته تا به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 5x25 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 5x25 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
25
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری