برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 5x35 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 5x35 راد افشان سحر
  • سایز 35
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 5x35 راد افشان سحر

کابل افشان 5x35 راد افشان سحر بصورت متری عرضه شده که در اندازه های پایین تر به شکل حلقه های 100 متری تولید شده و همه این مدل ها در این سایت موجود است. سیم و کابل راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی می باشد و از برندهای مطرح در کشور بوده که توانسته کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین نماید. این کابل مناسب استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی می باشد. هادی بکار رفته شده در آن از نوع مسی بوده که خلوص بالایی داشته و باعث انتقال جریان برق به خوبی می شود. از این کابل در وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده می شود و دارای قابلیت استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد.

کابل افشان 5x35 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 5x35 راد افشان سحر دارای بدنه ای با کیفیت می باشد که از جنس PVC بوده و باعث شده تا از کابل در مقابل خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. سیم و کابل دارای قابلیت استفاده در محیط های مختلفی می باشد که از این کابل در محیط هایی مانند زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده شده و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. هادی بکار رفته شده در کابل از مس کلاس 5 می باشد که این هادی ها خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، استفاده می شود. این کابل دارای 5 رشته سیم به اندازه 35 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. هادی کابل های راد افشان سحر آنیل شده بوده که فرآیند آنیل سازی منجر به افزایش مقاومت و میزان انعطاف پذیری کابل می شود و کارایی کابل را افزایش می دهد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 5x35 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 5x35 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
35
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری