برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 3x0.75 راد افشان سحر

  • کابل افشان 3x0.75 راد افشان سحر
  • سایز 0.75
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
9,320 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 3x0.75 راد افشان سحر

کابل افشان 3x0.75 راد افشان سحر از سری کابل های مطرح در کشور می باشد که برای استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی مناسب است. سیم و کابل راد افشان سحر دارای استاندارد ملی می باشد که در اندازه های متنوعی عرضه شده و همگی در سایت لایت هوم موجود است. این کابل قابل استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد. هادی بکار رفته شده در آن مسی بوده که خلوص بالایی داشته و برای عبور جریان برق مناسب می باشد. این کابل ها در حلقه های 100 متری تولید شده که در اندازه های بزرگتر به شکل متری است.

کابل افشان 3x0.75 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 3x0.75 راد افشان سحر دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود. سیم و کابل دارای تنوع زیادی از اندازه و مدل بوده که این کابل ها نیز بسیار متنوع می باشد و این مدل دارای 3 رشته سیم به اندازه 0.75 میلی متر است که بقیه اندازه ها در سایت لایت هوم موجود است. هادی این کابل ها آنیل شده بوده که فرآیند آنیل سازی باعث شده تا میزان خمش کابل بیشتر و مقدار انعطاف پذیری آن نیز افزایش یابد و کیفیت بالایی را به همراه دارد. از این کابل برای زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب را داشته و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. روکش بکار رفته شده در آن از PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی است و از کابل در مقابل خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. محصولات راد افشان سحر یکی از برندهای مطرح در کشور بوده که توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین نماید و کیفیت بالایی دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 3x0.75 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 3x0.75 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
0.75
انواع
قیمت
متری 9,320 تومان
حلقه ای 932,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری