برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 5x1 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 5x1 راد افشان سحر
  • سایز 1
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
1,830,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 5x1 راد افشان سحر

کابل افشان 5x1 راد افشان سحر دارای کیفیت و کارایی بالایی بوده و این کابل بصورت حلقه های 100 متری توزیع شده که در اندازه های بزرگتر کابل به شکل متری عرضه می شود. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح در کشور می باشد که توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین نماید. از این کابل در محیط های ساختمانی و وسایل برقی استفاده شده و در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم می باشد. هادی بکار رفته شده در آن مسی بوده که خلوص بالایی دارد. این کابل افشان مناسب استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد.

کابل افشان 5x1 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 5x1 راد افشان سحر دارای هادی آنیل شده می باشد که فرآیند آنیل سازی منجر به بالا رفتن میزان خمش کابل شده و مقدار مقاومت کابل را نیز افزایش می دهد. سیم و کابل در اندازه های متنوعی عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود بوده و این کابل نیز دارای 5 رشته سیم به اندازه هر کدام 1 میلی متر است. از این کابل در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب بکار برده شده و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده توصیه نمی شود. عایق کابل از جنس PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی است و از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود که کیفیت بالایی دارد. هادی بکار رفته شده در کابل از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا وجود دارد، استفاده می شود. محصولات راد افشان سحر دارای تنوع زیادی بوده و توانسته تا به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شده و همه این محصولات دارای استاندارد ملی و کیفیت بالایی می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 5x1 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 5x1 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
1
انواع
قیمت
حلقه ای 1,830,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری