برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 3x0.5 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 3x0.5 راد افشان سحر
  • سایز 0.5
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
7,060 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 3x0.5 راد افشان سحر

کابل افشان 3x0.5 راد افشان سحر از سری کابل های با کیفیت می باشد که برای استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، کاربرد دارد. سیم و کابل راد افشان سحر در اندازه ها و مدل های متنوعی عرضه شده که همگی دارای استاندارد ملی بوده و توانسته تا به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. این کابل مناسب استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی می باشد. این کابل افشان بصورت حلقه های 100 متری عرضه شده که در اندازه های بزرگتر به شکل متری است. هادی این کابل ها مسی بوده که دارای خلوص بالایی نیز می باشد و باعث عبور جریان برق به خوبی از کابل می شود.

کابل افشان 3x0.5 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 3x0.5 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب را داشته و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. روکش بکار رفته شده در سیم و کابل اهمیت زیادی داشته چرا که مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و همچنین از خوردگی و پوسیدگی بدنه نیز جلوگیری می کند که در این کابل ها از جنس PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی است. این کابل دارای سه رشته سیم به اندازه هر کدام 0.5 میلی متر می باشد که در اندازه ها و تعداد سیم های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همگی در سایت لایت هوم موجود است. نوع هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 بوده که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود و این هادی ها آنیل شده می باشد که فرآیند آنیل سازی باعث شده تا میزان خمش کابل بیشتر و مقدار انعطاف پذیری آن نیز افزایش یابد و کیفیت بالایی را به همراه دارد. محصولات راد افشان سحر دارای تنوع زیادی می باشد و همگی در این سایت موجود است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 3x0.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 3x0.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
0.5
انواع
قیمت
حلقه ای 706,000 تومان
متری 7,060 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری