برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 5x2.5 راد افشان سحر

  • کابل افشان 5x2.5 راد افشان سحر
  • سایز 2.5
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
4,423,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 5x2.5 راد افشان سحر

کابل افشان 5x2.5 راد افشان سحر از سری کابل های کاربردی بوده که از آن در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده می شود. سیم و کابل راد افشان سحر در اندازه ها و مدل های متنوعی عرضه شده و توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین نماید و به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. این کابل دارای هادی مسی بوده که خلوص بالایی داشته و به خوبی جریان برق را عبور می دهد. از این کابل در وسایل برقی و محیط های ساختمانی بکار برده می شود و کیفیت بالایی دارد. این کابل در حلقه های 100 متری توزیع شده که در اندازه های بالاتر به شکل متری می باشد و هردوی این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است.

کابل افشان 5x2.5 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 5x2.5 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب را داشته و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده توصیه نمی شود. سیم و کابل در اندازه های متنوعی عرضه می شود که این کابل دارای 5 رشته سیم به اندازه هر کدام 2.5 میلی متر می باشد و بقیه سایزهای آن نیز در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری است. جنس بدنه کابل از PVC بوده که از کابل در مقابل خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. هادی بکار رفته شده در کابل های افشان از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از این کابل ها در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا وجود دارد، استفاده می شود. همچنین این هادی آنیل شده می باشد که فرآیند آنیل سازی منجر به بالا رفتن میزان خمش کابل شده و مقدار مقاومت آن را نیز افزایش می دهد و منجر به کارایی و کیفیت بیشتر کابل می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 5x2.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 5x2.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
2.5
انواع
قیمت
حلقه ای 4,423,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری