برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 3x1 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 3x1 راد افشان سحر
  • سایز 1
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
1,361,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 3x1 راد افشان سحر

کابل افشان 3x1 راد افشان سحر دارای هادی مسی می باشد که خلوص بالایی داشته و باعث انتقال جریان برق به بیرون می شود. سیم و کابل راد افشان سحر در اندازه های متنوعی عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و توانسته به یکی از مطرح ترین برندهای موجود در بازار داخلی تبدیل شود. این کابل ها مناسب استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی می باشد و در اندازه های متنوعی تولید شده است. از این کابل در حلقه های 100 متری تولید شده که در اندازه های بزرگتر بصورت متری عرضه می شود. این کابل افشان در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برده می شود.

کابل افشان 3x1 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 3x1 راد افشان سحر دارای هادی های آنیل شده می باشد که فرآیند آنیل سازی باعث شده میزان خمش بیشتر و انعطاف پذیری کابل بالاتر رود. سیم و کابل دارای هادی های مختلفی بوده که این کابل دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود. این کابل دارای 3 رشته سیم به اندازه هر کدام 1 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. روکش بکار رفته شده در کابل از جنس PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی است و از کابل در مقابل خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. این کابل مناسب استفاده در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب را داشته و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح در کشور بوده که توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را به خوبی تامین نماید.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 3x1 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 3x1 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
1
انواع
قیمت
متری 1,361,000 تومان
حلقه ای 1,361,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری