برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل خودنگهدار 4x70+25+25 مشهد

  • کابل خودنگهدار 4x70+25+25 مشهد
  • هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده
  • عایق از نوع پلی اتیلن 
  • ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv 
  • اندازه  4x70+25+25 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل خودنگهدار 4x70+25+25 مشهد

کابل 4x70+25+25 خودنگهدار مشهد دارای مزایای کاربردی و فنی بسیار زیادی است که در همین صفحه به آنها اشاره خواهیم کرد. این کابل در کنار کیفیت عالی، از هزینه نصب و نگه داری بسیار پایینی برخوردار می باشد. نکته مهم دیگر آن است که به علت اینکه در ساختمان داخلی این کابل عایق استفاده شده است، خطر برق گرفتگی در آن بسیار کاهش پیدا کرده است و در حقیقت ایمنی کالا در برابر اتصال کوتاه افزایش یافته است. شرکتی که مسئولیت تولید این نوع سیم و کابل را بر عهده دارد، یک شرکت ایرانی به نام سیم و کابل مشهد می باشد.

کابل خودنگهدار شش رشته ای 4x70+25+25 مشهد در توزیع و انتقال انرژی برق در شبکه برق رسانی خانگی، صنعتی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل خود نگهدار شش رشته بر روی خطوط گرم و مناطق تنگ و باریک نیز امکان عملکرد مناسب را دارا می باشد.  بهتر است بدانید با توجه به نوع ساخت این کابل خود نگهدار ، نصب آن نیز بسیار آسان صورت می گیرد. به منظور آشنایی بیشتر با این محصول ادامه مطلب را مطالعه فرمایید. 

کابل خودنگهدار 4x70+25+25 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل خودنگهدار 4x70+25+25 مشهد

کابل خودنگه دار 4x70+25+25 شش رشته ای مشهد از هادی بسیار مقاومی ساخته شده است که دارای کلاس دو می باشد. این هادی در دو قسمت فاز و نول از رشته های آلومینیومی تابیده شده ساخته می شود که سطح مقطع آن گرد می باشد. بهتر است بدانید این کابل مقاوم و کاربردی علاوه بر هادی از لایه ای اکسترود شده بر روی آن برخوردار است که به صورت مستقیم بر روی هادی این نوع سیم و کابل کشیده می شود، به شکلی که کاملا به عایق چسبانده می شود. 

کابل 4x70+25+25 خود نگهدار مشهد از پوشش نیمه رسانایی بر روی هادی برخوردار است که حداقل ضخامت آن برابر با 0/30 میلی متر می باشد. استانداردی که برای ساخت این هادی، عایق و دیگر قسمت های موجود در ساختمان داخلی این کابل مورد استفاده قرار گرفته است برابر با BS7870 می باشد. این شماره استاندارد در تمامی کابل های شش رشته خودنگهدار مشهد برابر است. ولتاژ اسمی که در این نوع کابل های خود نگهدار تعیین شده است، عددی بین 600 تا 1000 ولت می باشد. عایق این محصول از جنس پلی اتیلن شبکه ای به صورت اکسترود شده می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل خودنگهدار 4x70+25+25 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 4x70+25+25 خودنگهدار مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل خودنگه دار
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری