برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم یک رشته 1x120 مشهد

  • کابل آلومینیوم یک رشته 1x120 مشهد
  • هادی از جنس آلومینیوم
  • عایق از نوع شیلد SOZ
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 1x120 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم یک رشته 1x120 مشهد

کابل آلومینیوم 1x120 یک رشته مشهد دارای ساخت استانداردی است و کاربرد بسیار مفیدی در جهت استفاده در شبکه‌های برق خانگی برای انتقال جریان فشار ضعیف و فشار متوسط را دارا می باشد. این نوع کابل می تواند به صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار بگیرد. بهتر است بدانید این محصول کاربردهای دیگری در هواپیماها دارد، چرا که مقاومت و استحکام این نوع کابل بسیار زیاد می باشد. نکته مهم دیگر این است که این محصول در شرکت سیم و کابل مشهد ساخته شده است. 

کابل آلومینیوم با شیلد مس 1x120 مشهد قیمت کمتری نسبت به کابل مسی دارد. البته در قیمت گذاری این نوع کابل، نوع برند، نوع روکش، زره دار بودن و یا بدون زره بودن، تعداد رشته، سطح مقطع و … اهمیت زیادی را دارا می باشند. قبل از خرید این محصول حتما به ویژگی های کلی و مهم آن مانند سایز کابل، تعداد رشته، افت ولتاژ، اندازه تأسیسات برق و … توجه نمایید. این کابل آلومینیوم نیز از نوع تک رشته می باشد. 

کابل آلومینیوم یک رشته 1x120 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم یک رشته 1x120 مشهد

کابل آلومینیوم یک رشته 1x120 مشهد با توجه به اینکه از آلومینیوم ساخته شده است، وزن آن از کابل های مسی بسیار کم تر است. بهتر است بدانید این عامل بر قیمت کابل آلومینیومی نیز اثر می گذارد و بطور معمول قیمت به صرفه ای را دارا می باشد. ولتاژ اسمی در این کابل نیز در محدوده 600 تا 1000 ولت می باشد که خوشبختانه کارایی مناسبی را برای محصول به همراه دارد. دیگر نکته آن که اندازه این محصول 120 در 1 میلیمتر مربع می باشد.

کابل مفتولی با هادی آلومینیومی 1x120 مشهد از نوع آرموردار می باشد. برای ساخت آرمور این محصول از رشته های فولادی و آلومینیوم استفاده شده است. دقت داشته باشید این کابل آلومینیوم نیز می تواند در هنگام حریق از بدنه محافظت نماید، چرا که جنس روکش و بدینگ در این نوع سیم و کابل از نوع پی وی سی می باشد. دیگر آن که هادی آلومینیومی این محصول کلاس 2 است. شیلد SOZ که تشکیل شده از رشته های مسی استرند شده می باشد در این محصول قرار گرفته است و می تواند توام با نوار مسی نیز باشد. در ضمن پلی اتیلن کراسلینک شده نیز در عایق این کابل موجود است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم یک رشته 1x120 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیوم 1x120 یک رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
120×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری