برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم یک رشته 1x95 مشهد

  • کابل آلومینیوم یک رشته 1x95 مشهد
  • هادی از جنس آلومینیوم 
  • عایق از نوع شیلد SOZ
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 1x95 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم یک رشته 1x95 مشهد

کابل آلومینیوم 1x95 یک رشته مشهد در دسته کابلهای بادوام ساخت ایران قرار دارد. اصولا تولید هر گونه کابلی به منظور انتقال جریان الکتریکی می باشد. قسمتهای مخلف کابل های برق عبارتند از یک نوع هادی، عایق و روکش.  دقت داشته باشید در بسیاری از محیط ها مانند تیر چراغ برق و … می توان از انواع کابل های آلومینیومی استفاده کرد، زیرا خطر سرقت این کابل ها نسبت به کابل های مسی کم تر است. صنایع سیم و کابل مشهد که از قدمتی بیش از 70 سال برخوردار است، این نوع کابل ها را تولید می کند. 

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 1x95 مشهد از قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به سایر کابلها خصوصا کابل های مسی برخوردار است، زیرا مس امروزه به فلزی گران قیمت تبدیل شده است و در بسیاری موارد از آلومینیوم استفاده می شود. همچنین فلز آلومینیوم از لحاظ در دسترس بودن هم بر هر گونه فلز دیگر ارجحیت دارد. کابلهای آلومینیوم علاوه بر این موارد از کیفیت و دوام فوق العاده ای نیز برخوردار می باشند. اطلاعات تکمیلی در رابطه با این محصول در ادامه مطلب قابل مشاهده است.  

کابل آلومینیوم یک رشته 1x95 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم یک رشته 1x95 مشهد

کابل آلومینیوم یک رشته 1x95 مشهد دارای هادی از جنس فلز آلومینیوم است. بهتر است بدانید این فلز از ویژگی ها و خواص زیاد دیگری به غیر از موارد بالا برخوردار است. برای مثال هدایت الکتریکی آلومینیوم از فلز مس کم تر است، اما در عین حال مقاومت آن بیشتر است. بنابراین انتخاب فلز آلومینیوم در سیم و کابل های مورد استفاده در شبکه برق عملکرد و کارایی آن ها را افزایش می دهد. دیگر آن که کلاس هادی به کار رفته در این محصول کلاس 2 می باشد. ولتاژ اسمی در این نوع سیم و کابل 600 تا 1000 ولت می باشد.

کابل مفتولی با هادی آلومینیومی 1x95 مشهد دارای ساختمان داخلی بسیار بادوام و مقاومی می باشد. روکش و بدینگ به کار رفته در این محصول از جنس PVC می باشد. پی وی سی یکی از بهترین متریال های موجود در صنعت سیم و کابل می باشد. این محصول دارای شیلد SOZ  می باشد و بنابراین از این نوع شیلد به عنوان عایق استفاده می شود. رشته های مسی استرند شده و  پلی اتیلن کراسلینک در این شیلد گذاشته شده است. دقت داشته باشید نوار مسی نیز می تواند در عایق این کابل قرار بگیرد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم یک رشته 1x95 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیوم 1x95 یک رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
95×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری