برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم یک رشته 1x70 مشهد

  • کابل آلومینیوم یک رشته 1x70 مشهد
  • هادی از جنس آلومینیوم
  • عایق از نوع شیلد SOZ
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 1x70 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم یک رشته 1x70 مشهد

کابل آلومینیوم 1x70  یک رشته مشهد از ویژگی های عالی و کاربردهای فراوانی برخوردار می باشد که در همین صفحه به مهمترین آنها اشاره می کنیم. یکی از مهمترین ویژگی های این نوع سیم و کابل آلومینیومی قیمت بسیار مناسب آن نسبت به فلز مس می باشد. ویژگی مهم دیگری که در این محصول وجود دارد سبک بودن و کم وزن بودن آن و در عین حال مقاوم بودن آن نسبت به سایر کابلهای موجود در این صنعت می باشد و به همین دلیل این محصول تولید شده در صنایع سیم و کابل مشهد، در بازار نیز پرفروش می باشد.

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 1x70 مشهد در سیستم های توزیع برق ساختمان های مسکونی، توزیع برق در خطوط محلی، خطوط انتقال نیرو و همچنین سیم کشی در برخی از هواپیماها استفاده می شود. نحوه طراحی این کابل به گونه ای است که کارکردن با آن بسیار آسان می باشد و بنابراین می تواند در منازل نیز استفاده شود. نوع نصب این محصول به شکلی است که احتمال سرقت آن نیز بسیار کم می باشد و بنابراین امنیت زیادی را به همراه دارد. توجه داشته باشید اطلاعات کامل تری از این محصول ایرانی بادوام در ادامه مطلب موجود می باشد. 

کابل آلومینیوم یک رشته 1x70 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم یک رشته 1x70 مشهد

کابل آلومینیوم یک رشته 1x70 مشهد در قسمت روکش و بدینگ از جنس PVC می باشد، بنابراین این کابل آلومینیوم نیز می تواند در برابر آتش از بدنه خود به خوبی محافظت نماید. شیلد SOZ به عنوان عایق در این کابل به کار رفته است. این نوع شیلد از رشته های مسی استرند شده ساخته شده که قادر است با نوار مسی نیز همراه باشد. دیگر آن که پلی اتیلن کراسلینک شده نیز در این عایق استفاده شده است. جنس هادی به کار رفته در این محصول آلومینیوم کلاس 2 می باشد.

کابل مفتولی با هادی آلومینیومی 1x70 مشهد دارای ولتاژ اسمی بسیار استانداردی می باشد و این عدد بین 0.6/1 KV است. توجه داشته باشید ولتاژ اسمی برای تعیین ساختار این نوع کابل بسیار مهم است. آرمور نیز در قسمت داخلی این محصول به کار رفته است و این آرمور از رشته های فولادی و آلومینیوم نیز ساخته شده است. اندازه این کابل استاندارد 1 در 70 میلیمتر مربع است. دیگر نکته مهم آن است که استاندارد این نوع سیم و کابل دارای کد ISIRI 3569, BS 5467, IEC 60502, VDE 0271 می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم یک رشته 1x70  مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیوم 1x70 یک رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
70×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری