برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل خودنگهدار 4x50+25+25 مشهد

  • کابل خودنگهدار 4x50+25+25 مشهد 
  • هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده 
  • عایق از نوع پلی اتیلن
  • ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv
  • اندازه  4x50+25+25 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل خودنگهدار 4x50+25+25 مشهد

کابل 4x50+25+25 خودنگهدار مشهد از نظر ایمنی در مقایسه با خطوط انتقال مرسوم در جایگاه بالاتری قرار دارد. در این نوع کابل میزان انشعابات غیر مجاز و تخلیه های جزئی به شدت کاهش پیدا کرده اند. کابل خود نگهدار شش رشته مشهد قادر است بر روی تیرهای خطوط انتقال 20 كیلو ولت نیز نصب شود و عملکرد خود را به خوبی ارائه دهد. شرکتی که مسئولیت ساخت و تولید این کابل را برعهده دارد سیم و کابل مشهد نامیده می شود. ابعاد این محصول در عنوان قابل مشاهده می باشد.

کابل خودنگهدار شش رشته ای 4x50+25+25 مشهد دارای کاربرد ویژه ای در توزیع و انتقال انرژی برق در شبکه برق رسانی خانگی، صنعتی و کشاورزی می باشد. برقی که توسط این کابل انتقال داده می شود دارای دو نوع تکفاز و سه فاز می باشد. لازم به ذکر است هزینه های جانبی خطوط انتقال مانند شاخه زنی درختان در این نوع کابل بسیار کاهش پیدا کرده است. بهتر است بدانید در این محصول می توان خطوط جدید را بر روی تیر های برق نیز نصب نمود و بنابراین ظرفیت خط ها افزایش خواهد یافت. اطلاعات تکمیلی در خصوص این محصول در ادامه مطلب موجود است.

کابل خودنگهدار 4x50+25+25 مشهد

ویژگی های فنی و مزایای کابل خودنگهدار 4x50+25+25 مشهد

کابل خودنگهدار 4x50+25+25 شش رشته ای مشهد دارای چندین لایه محافظتی می باشد که بر طبق استانداردهای مختلف بین المللی و ملی ساخته می شود. استاندارد کلی که برای ساخت این محصول به کار گرفته شده است عبارت است از استاندارد شماره BS7870. بهتر است بدانید بر روی آخرین لایه موجود در این کابل، مشخصات آن نیز نوشته خواهد شد. عایقی که برای ساخت این محصول در نظر گرفته شده است از جنس پلی اتیلن می باشد. این عایق در تمامی کابل های خودنگهدار استفاده می گردد. 

کابل 4x50+25+25 خود نگهدار مشهد از سیم نگهدارنده ای برخوردار است که حتما باید از رشته های به هم تابیده فولادی ساخته شود. این کابل در دو قسمت فاز یا روشنایی و نول دارای هادی با جنس مشابه آلومینیوم می باشد. نوع آلومینیوم موجود در این محصول از نوع تابیده شده می باشد. مشخصه مهم دیگر در انواع سیم و کابل ها ولتاژ نامی آن ها است که لازم است هنگام خرید از مقدار آن آگاه باشید. این محدوده در این محصول بین 600 تا 1000 ولت می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل خودنگهدار 4x50+25+25 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 4x50+25+25 خودنگهدار مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل خودنگه دار
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری