برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان پنج رشته 5x16 مشهد

  • کابل افشان پنج رشته 5x16 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv
  • اندازه 5x16 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان پنج رشته 5x16 مشهد

کابل 5x16 افشان مشهد در گروه بزرگ کابل های افشان تولید شده در شرکت مشهد قرار می گیرد. این کابل ها در سایز و رشته های متفاوتی تولید می شوند و کلیه آنها دارای متریال باکیفیت و بادوامی می باشند. توجه داشته باشید صنایع سیم و کابل مشهد دارای چندین سال سابقه در زمینه تولید این نوع محصولات می باشد و خوشبختانه موفق به دریافت نشان های ملی و بین المللی برتر متعددی در زمینه صنعت سیم و کابل نیز شده است. لازم به ذکر است سطح مقطع در این کابل برابر 5x16 میلیمتر مربع می باشد که در عنوان آن می توانید مشاهده نمایید. 

کابل افشان 5x16 مشهد به نسبت سایر کابل های نیمه افشان و مفتولی، پرکاربردتر می باشد، چرا که از سطح انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. به دلیل منعطف بودن به این محصول کابل نرم نیز گفته می شود. با توجه به منعطف بودن این محصول می توان به آسانی آن را خم کرد و یا به شکل دلخواه در آورد. این محصول از مزایای فنی بسیار مفیدی برخوردار است که در ادامه می توانید این ویژگی ها را مشاهده نمایید.

کابل افشان 5 رشته 5x16 مشهد

مشخصات و مزایای فنی و کاربردی کابل افشان 5 رشته 5x16 مشهد

کابل افشان پنج رشته 5x16 مشهد از فلز رسانای مس برای ساخت هادی برخوردار شده است. از مهمترین دلایل استفاده از فلز مس مقاومت بسیار زیاد و انعطاف پذیری بالای آن می باشد. خاصیت دیگر این فلز سبک بودن آن است که به سبکی کل کابل نیز منجر می گردد. لازم به ذکر است کلیه عایق های کابل های افشان مشهد از متریال پی وی سی ساخته می شوند. این متریال بادوام از مشخصات کاربردی و فنی زیادی برخوردار است که آن را جزو مرغوب ترین عایق های موجود در بازار ساخته است.

کابل 5x16 افشان مشهد از ولتاژ اسمی استانداردی برخوردار است که واحد اندازه گیری آن ولت می باشد و علامت اختصاری ولت V می باشد. محدوده این ولتاژ در بازه 600 تا 1000 ولت قرار می گیرد.  استانداردی با شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 در جهت تولید این کابل افشان ایرانی به کار گرفته شده است. بهتر است بدانید در انواع سیم و کابل افشان کلاس هادی طیف بین 2 تا 5 را در برمی گیرد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان پنج رشته 5x16 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 5x16 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
16×5
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری