برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل خودنگهدار 1x16+16 مشهد

  • کابل خودنگهدار 1x16+16 مشهد 
  • هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده 
  • عایق از نوع پلی اتیلن
  • ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv
  • اندازه 1x16+16  (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل خودنگهدار 1x16+16 مشهد

کابل 1x16+16 خودنگهدار مشهد کاربرد زیادی به منظور انتقال و توزیع نیرو در خطوط هوایی را دارا می باشد. این نوع کابل ها برای اولین بار در فرانسه مورد استفاده قرار گرفته اند. امروزه در ایران نیز این کابل های خودنگهدار تولید می گردند و خوشبختانه از نظر کیفیت در جایگاه مناسبی قرار دارند. شرکت سیم و کابل مشهد تولید کننده این محصول کاربردی می باشد که از قدمتی هفتاد ساله برخوردار است. این نوع کابل به دو دسته کابل فشار ضعیف و فشار متوسط تقسیم بندی می شود. 

کابل خودنگهدار دو رشته ای 1x16+16 مشهد دارای ساختمان داخلی دقیقی می باشد که توسط طراحان و متخصصان ایرانی ساخته شده است. بهتر است بدانید در کابل خودنگهدار فشار ضعیف از سیم نگه دارنده به عنوان سیم نول استفاده می گردد. دیگر آن که هزینه نصب و نگه داری این محصول نسبت به سایر کابل های موجود بسیار پایین تر می باشد. این کابل دو رشته دارای مشخصات فنی استانداردی می باشد که در ادامه می توانید به مطالعه آن بپردازید.

کابل خودنگهدار 1x16+16 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل خودنگهدار 1x16+16 مشهد

کابل خودنگهدار 1x16+16 دو رشته ای مشهد دارای هادی از جنس آلومینیوم غیر آلیاژی چند مفتولی فشرده و به هم تابیده شده می باشد. کلاس این هادی در دو قسمت فاز و نول عدد 2 را نشان می دهد. معمولا بر روی هادی پوشش نیمه رسانایی قرار گرفته است که حداقل ضخامت آن برابر با 0/30 میلی متر و ضخامت متوسط آن برابر با 0/80 میلی متر می باشد. این پوشش از جنس یک لایه اکسترود شده با ترکیب پلی اتیلن می باشد.

کابل 1x16+16 خود نگهدار مشهد دارای عایقی از نوع پلی اتیلن کراسلینک شده می باشد. برای اطلاع بیشتر شما عرض می کنیم این دسته از سیم و کابل ها معمولا با استفاده از عایق  XLPE که همان پلی اتیلن می باشد، ساخته می شوند. استانداردی که برای ساخت این کابل با این عایق در نظر گرفته می شود دارای شماره  BS7870 می باشد. ولتاژ اسمی نیز در این نوع کابل های خود نگهدار عددی بین 600 تا 1000 ولت می باشد. یک سیم نگهدارنده نیز درون کابل وجود دارد که جنس آن برای کابل های 20 کیلو ولت از فولاد و برای کابل های فشار ضعیف از آلیاژ آلومینیوم می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل خودنگهدار 1x16+16 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 1x16+16 خودنگهدار مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل خودنگه دار
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری