برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان پنج رشته 5x10 مشهد

  • کابل افشان پنج رشته 5x10 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv
  • اندازه 5x10 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان پنج رشته 5x10 مشهد

کابل 5x10 افشان مشهد به شکلی طراحی شده است که می تواند در سیم کشی منازل و یا به منظور تامین انرژی نیروگاهها و.... مورد استفاده قرار بگیرد. صنایع سیم و کابل مشهد وظیفه تولید و نظارت دقیق بر مراحل ساخت این محصول را بر عهده دارد و برای ساخت آن از متخصصان حرفه ای و ماشین آلات درجه یک بهره مند شده است. این محصول دارای پنج رشته سیم می باشد که بر طبق استاندارد در کنار یکدیگر قرار می گیرند. کابل های افشان با تعداد رشته های مختلف در سایت لایت هوم موجود می باشند.

کابل افشان 5x10 مشهد از نوع قابل انعطاف است و ابعاد تعریف شده برای آن کاملا استاندارد می باشد و شماره این استاندارد عبارت است از ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502. بهتر است بدانید این محصول در محل های خشک برای مصارف عمومی الکتریکی در فشار متوسط مکانیکی کاربرد ویژه ای را دارا می باشد. در خصوص کسب اطلاعات فنی این محصول به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

کابل افشان پنج رشته 5x10 مشهد

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان 5 رشته 5x10 مشهد

کابل افشان پنج رشته 5x10 مشهد در دسته کابلهای ایرانی پرکاربرد قرار می گیرد. توجه داشته باشید عایق کابل های افشان مشهد از متریال پی وی سی ساخته می شوند. این متریال در اغلب کابل های افشان مشهد قرار گرفته است و خوشبختانه کیفیت عالی را برای محصول به همراه داشته است. ضد حریق بودن، ثبات و پایداری بالای این ماده بسیار مشهود می باشد. لازم به ذکر است سطح مقطع در این کابل برابر 5x10 میلیمتر مربع است. لازم به ذکر است کلاس هادی در این نوع سیم و کابل 2، 3، 4 و 5 می باشد.

کابل 5x10 افشان مشهد در قسمت هادی از فلز رسانای مس برخوردار شده است. فلز مس در دسته متریال های گران بها می باشد که ویژگی های مفید زیادی مانند قابليت انعطاف پذيری و مقاومت بالا را دارا می باشد. دیگر نکته مهم آن که این نوع سیم و کابل دارای ولتاژ اسمی است که در بازه استاندارد 600 تا 1000 ولت قرار می گیرد و به همین دلیل در این محدوده بهترین عملکرد را خواهد داشت.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان پنج رشته 5x10 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 5x10 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
10×5
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری