برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان پنج رشته 5x6 مشهد

  • کابل افشان پنج رشته 5x6 مشهد 
  • هادی از جنس مس 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv
  • اندازه 5x6 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان پنج رشته 5x6 مشهد

کابل 5x6 افشان مشهد دارای مشخصات کاربردی و تخصصی می باشد که تمامی مراحل ساخت آن در شرکت مشهد ساخته می شود. این محصول ایرانی بادوام از ساخت ویژه ای برخوردار است که آن را منعطف ساخته است و به همین دلیل به کابل نرم نیز معروف می باشد. با توجه به منعطف بودن این محصول می توان به آسانی آن را خم کرد و یا به شکل دلخواه در آورد، به همین دلیل عمل شکستن در آن رخ نخواهد داد. توجه داشته باشید مدیران شرکت سیم و کابل مشهد از بهترین متریال و نیروهای انسانی دارای دانش بروز برای ساخت محصولات بهره مند گردیده اند.

کابل افشان 5x6 مشهد دارای پنج رشته سیم در داخل بدنه خود می باشد و قادر خواهد بود جریان را به گونه ای عبور دهد که موجب به وجود آمدن یک میدان مغناطیسی در اطراف کابل شود. اندازه این میدان در این کابل نسبت به سایر کابل ها پایین تر است و مقدار مقاومت ویژه این محصول نیز بالا می باشد. این محصول می تواند در سیم کشی منازل و یا به منظور تامین انرژی نیروگاهها و.... مورد استفاده قرار بگیرد.

کابل افشان 5 رشته 5x6 مشهد

ویژگی های کاربردی و مزایای کابل افشان 5 رشته 5x6 مشهد

کابل افشان پنج رشته 5x6 مشهد دارای دوام بالایی می باشد. این کابل با استفاده از استانداردی به شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 تهیه شده است. توجه داشته باشید ولتاژ اسمی نیز در این نوع سیم و کابل مشهد در محدوده 600 تا 1000 ولت قرار می گیرد. حرف V مخفف کلمه ولت است که در کنار میزان ولتاژ قرار می گیرد.

کابل 5x6 افشان مشهد دارای یک بخش مهم به نام هادی می باشد که حتما باید از یک فلز رسانا ساخته شود. لازم به ذکر است بهترین فلز رسانایی که در حال حاضر می توان برای ساخت هادی انواع سیم استفاده کرد، فلز مس می باشد. این کابل کاربردی با کیفیت دارای عایقی است که با استفاده از متریال پی وی سی ساخته می شود. این عایق که کیفیت عالی را دارا می باشد، در برابر انتشار آتش مقاومت بالایی را به همراه دارد و در دسته متریال غیر سمی قرار می گیرد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان پنج رشته 5x6 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 5x6 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
6×5
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری