برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان پنج رشته 5x4 مشهد

  • کابل افشان پنج رشته 5x4 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv 
  • اندازه 5x4 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان پنج رشته 5x4 مشهد

کابل 5x4 افشان مشهد از متریالی با مقاومت و دوام بالا ساخته شده است. خوشبختانه مدیران شرکت سیم و کابل مشهد همواره در پی ارتقای کیفی و کمی محصولات خود می باشند و با توجه به نیاز روز بازار محصولات خود را تولید می کنند. بهتر است بدانید این شرکت موفق شده است در زمان کوتاهی استانداردهای لازم را کسب نماید. بنابراین از نظر ایمنی و کیفیت، محصولات مشهد از جایگاه خوبی برخوردار می باشند و مشتریان می توانند با اطمینان خاطر خرید خود را بر طبق نیاز و محیط مورد نظر انجام دهند.

کابل افشان 5x4 مشهد توسط یک عایق محافظت می شود و بنابراین می توانید از طول عمر بالای آن اطمینان داشته باشید. شما می توانید انواع سیم و کابل مشهد در سایزهای مختلف را در همین سایت مشاهده نمایید و در صورت نیاز خریداری نمایید. نحوه تولید این محصول به شکلی است که از کابل های دیگر منعطف تر است و به همین دلیل به هیچ وجه شکنندگی در آن اتفاق نخواهد افتاد. اطلاعات تکمیلی در خصوص این محصول ایرانی بادوام در ادامه مطلب قابل مشاهده می باشد.  

کابل افشان 5 رشته 5x4 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 5 رشته 5x4 مشهد

کابل افشان پنج رشته 5x4 مشهد بر مبنای استانداردی با شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 ساخته شده است. این محصول از ماده بسیار عالی در قسمت عایق برخوردار است. مرغوب ترین متریال برای ساخت عایق سیم و کابل ها PVC می باشد. بهتر است بدانید این متریال از ویژگی های مفید زیادی برخوردار است. از مشخصات مهم آن ضد حریق بودن، مقاومت در برابر برخی از حلال ها و مواد شیمیایی، غیر سمی بودن و قیمت مناسب می باشد.

کابل 5x4 افشان مشهد در مقایسه با محصولات قدیمی از هادی بسیار مقاومی برخوردار است. جنس این هادی فلز مس است که خوشبختانه به نسبت سایر فلزات رسانا در قسمت هادی عملکرد مناسب تری را ارائه می دهد. کابل های افشان از نظر ولتاژ اسمی نیز بر پایه استانداردها ساخته می شوند و می توانند در دو محدوده 300 الی 500 ولت و 600 الی 1000 ولت قرار گیرند.  این کابل 5 در 4 دارای ولتاژ نامی بین 600 -1000 ولت می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان پنج رشته 5x4 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 5x4 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
4×5
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری