برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان پنج رشته 5x2.5 مشهد

  • کابل افشان پنج رشته 5x2.5 مشهد 
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv
  • اندازه 5x2.5 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان پنج رشته 5x2.5 مشهد

کابل 5x2.5 افشان مشهد توسط طراحان ایرانی و متخصصان این صنعت و با استفاده از آخرین تکنولوژی و استانداردهای ملی و بین المللی ساخته شده است. خوشبختانه صنایع سیم و کابل مشهد که تولید کننده این کابل افشان می باشد، دارای اعتبار بالایی در بازار است. بهتر است بدانید این شرکت انواع متفاوت سیم و کابل را در اندازه های متفاوت تولید می کند و شما می توانید انواع سیم و کابل مشهد را در همین سایت مشاهده نمایید و در صورت نیاز خریداری نمایید.

کابل افشان 5x2.5 مشهد با استفاده از استانداردهای ملی و بین المللی ساخته شده است و بنابراین می توانید از طراحی دقیق و مناسب آن اطمینان داشته باشید. این نوع کابل افشان قادر است در سیستم برق ساختمان، وسایل برقی، حفاظت سیستم های روشنایی، در محیط های خشک، درون لوله ها و... نیز نصب شود. توجه داشته باشید ویژگی های فنی و کابردی بیشتری از این محصول در ادامه مطلب موجود می باشند.

کابل افشان پنج رشته 5x2.5 مشهد

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان 5 رشته 5x2.5 مشهد

کابل افشان پنج رشته 5x2.5 مشهد دارای هادی مسی می باشد. فلز مس از فلزات پرکاربرد و مهم می باشد که دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی است و به سبب همین امر می تواند دوام و عمر طولانی را برای محصول به همراه داشته باشد. سطح مقطع موجود برای این کابل برابر 5 در 2.5 میلیمتر مربع می باشد. تعداد رشته ها در این نوع سیم و کابل پنج می باشد. انواع کابل های افشان تک رشته، دو رشته، سه و نیم رشته و... مشهد نیز تولید می گردند که می توان بنابر نیاز یکی از آن ها را خریداری نمود.

کابل 5x2.5 افشان مشهد دارای ولتاژ نامی در گستره 300 الی 500 ولت می باشد. در برخی از کابل های افشان نیز می توانید ولتاژ اسمی در محدوده600 الی 1000 ولت را شاهد باشید که تمامی این مقادیر بر اساس استانداردی به شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 ساخته شده است. ایمنی بالا، غیر سمی بودن، ضد حریق بودن و قیمت مناسب از مهمترین مشخصات متریال PVC می باشد. این متریال برای ساخت عایق در این کابل به کار رفته است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان پنج رشته 5x2.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 5x2.5 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
2.5×5
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری