برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان چهار رشته 4x16 مشهد

  • کابل افشان چهار رشته 4x16 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.6/1 Kv
  • اندازه 4x16 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان چهار رشته 4x16 مشهد

کابل 4x16 افشان مشهد قابلیت عبور شدت جریان مشخصی را دارا می باشد. این محصول در مقایسه با دیگر انواع سیم و کابل مانند سیم های استخوانی شدت جریان کمتری را از داخل خود عبور می دهد، دلیل آن نیز این است که مقاومت ویژه‌ کابل افشان بیشتر است و هرچه مقاومت ویژه بیشتر باشد، جریان عبوری کمتر است. در واقع جریان عبوری از کابل با مقاومت ویژه رابطه معکوس دارد. انواع سیم و کابل مشهد دارای استانداردهای لازم در خصوص تولید محصولی باکیفیت می باشند.

کابل افشان 4x16 مشهد دارای تولید بسیار دقیقی می باشد. انواع کابل های افشان تولید شده در شرکت مشهد سایز های مختلفی را دارا می باشند و هر یک از آنها ویژگی ها و مشخصات خاص خود را به همراه دارند. بهتر است بدانید در همین سایت اطلاعات مربوطه به انواع سیم و کابل مشهد قرار داده شده است و شما می توانید با مراجعه به صفحه مورد نظر این مشخصات را مشاهده نمایید. در خصوص این محصول نیز، هر گونه اطلاعات تکمیلی در ادامه همین صفحه ذکر شده است. 

کابل افشان چهار رشته 4x16 مشهد

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان 4 رشته 4x16 مشهد

کابل افشان چهار رشته 4x16 مشهد بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی به شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 ساخته شده است. این نوع سیم و کابل از هادی مسی ساخته می شود که کلاس آن شامل دو، سه، چهار و پنج می باشد. بهتر است بدانید فلز مس مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی در بخار و آب را دارا می باشد. در ضمن وزن آن نیز بسیار سبک است و قابلیت رسانایی آن بالا می باشد. کاربرد این کابل در محیطهای خشک و فشار متوسط الکتریکی بیشتر است.

کابل 4x16 افشان مشهد از ولتاژ اسمی بسیار استاندارد بین 600 تا 1000 ولت برخوردار می باشد. از دیگر مشخصات فنی مهم این کابل نوع عایق آن است که از بهترین متریال تولید شده در این زمینه به نام پی وی سی ساخته می شود. این عایق کاربردی دارای ویژگی های بسیار زیاد مانند مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات شیمیایی، انعطاف پذیری مناسب، شفافیت و وضوح بالا، غیر سمی بودن و قیمت مناسب نیز می باشد. این محصول دارای سایز 4x16 میلیمتر مربع می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان چهار رشته 4x16 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 4x16 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
16×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری