برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان چهار رشته 4x10 مشهد

  • کابل افشان چهار رشته 4x10 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی  0.6/1 Kv
  • اندازه 4x10 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان چهار رشته 4x10 مشهد

کابل 4x10 افشان مشهد دارای نرمی زیادی می باشد که موجب می شود شکستگی در آن صورت نگیرد. در مواردی مانند لوازم برقی منزل می توان از این محصول به راحتی استفاده نمود، چرا که انعطاف پذیری بالایی را به همراه دارد و به سادگی شکل می گیرد، بنابراین می تواند در هر کدام از انواع لوازم برقی جای بگیرد. شرکت سیم و کابل مشهد تولید کننده انواع مختلفی از سیم و کابل ها می باشد که موفق شده است کلیه استانداردهای لازم در زمینه تولید اینگونه محصولات را به دست آورد.

کابل افشان 4x10 مشهد دارای کیفیت قابل قبول و مناسبس می باشد که طراحی و تولید آن توسط متخصصان کارآمد و مجرب ایرانی صورت گرفته است. از نکات مهم در مشخصه های این نوع کابل تعداد رشته آن است. تعداد رشته ها در کابل های افشان متفاوت است. در یک کابل چندین رشته هادی به یکدیگر متصل شده اند و در برخی دیگر از کابل های افشان ما تنها تعداد یک رشته سیم را مشاهده می نماییم. این کابل افشان مقاوم نیز دارای تعداد 4 رشته می باشد. 

کابل افشان چهار رشته 4x10 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 4 رشته 4x10 مشهد

کابل افشان چهار رشته 4x10 مشهد از استانداردی با شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 بهره مند شده است. این استاندارد موجب می شود تا در نهایت ساختمان محصول دارای کیفیت و ساخت دقیقی باشد. هادی به کار گرفته شده در انواع سیم و کابل افشان از جنس مس است، یکی از مهمترین ویژگی های این فلز این است که رسانایی آن از آلومینیوم بیشتر می باشد و همین امر توان کابل را در جریان عبوری بالا می برد. کلاس هادی کابل های افشان 2،3،4 و 5 می باشد.

کابل 4x10 افشان مشهد دارای عایق بسیار استانداردی می باشد که نوع آن پلاستیک PVC است. این نوع عایق موجب می گردد که مقاومت کابل در برابر جریان در سطح بالایی قرار بگیرد. ولتاژ اسمی این محصول که آگاهی از آن در هنگام خرید بسیار مهم می باشد؛ برابر با 600  تا 1000 ولت است. دقت داشته باشید استفاده از این محصول در محیطهای خشک توصیه می گردد. فشار وارده نیز باید فشار متوسط مکانیکی باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان چهار رشته 4x10 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 4x10 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
10×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری