برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان چهار رشته 4x6 مشهد

  • کابل افشان چهار رشته 4x6 مشهد
  • هادی از جنس مس 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی Kv 0.6/1
  • اندازه 4x6 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان چهار رشته 4x6 مشهد

کابل 4x6 افشان مشهد از دسته کابل های پرکاربرد و مهم است که در ایران تولید می گردد و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بهتر است بدانید از این نوع کابل می توان در پروژه های کاربردی انتقال داده استفاده نمود، بدین صورت که می تواند سیگنال‌های دیجیتال و آنالوگ را انتقال دهد. علاوه بر آن برای انتقال سیگنال صوتی، ویدئویی و رادیویی هم می توان از این کابل مفید و پرکاربرد استفاده نمود. شرکت سیم و کابل مشهد وظیفه تولید این نوع کابل ها را بر عهده دارد. 

کابل افشان 4x6 مشهد از مجموع چند سیم تک رشته درکنار یک عایق تشکیل شده است. این محصول کاربردی در مقایسه با سایر کابل‌ها مقاومت ویژه بالاتری را دارا می باشد.با توجه به انعطاف پذیر بودن بالای این محصول، هیچ گونه شکستگی و یا خرابی در آن اتفاق نخواهد داد، به دلیل همین امر می توان عمر طولانی را از این محصول انتظار داشت و بنابراین این کابل برای مدتی طولانی قابل استفاده است. اطلاعات فنی کامل درباره این کابل افشان در ادامه مطلب موجود است. 

کابل افشان چهار رشته 4x6 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 4 رشته 4x6 مشهد

کابل افشان چهار رشته 4x6 مشهد از نظر ولتاژ اسمی از قوانین و استانداردها تبعیت می کند و این محدوده 600 الی 1000 ولت می باشد. این محصول دارای 4 رشته می باشد. البته انواع سیم و کابل افشان مشهد با تعداد رشته های متفاوت نیز در همین سایت موجود می باشند. برای ساخت این کابل افشان استانداردی تعریف شده که بر اساس آن، طراحی و تولید محصول صورت می گیرد که شامل ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 می باشد.

کابل 4x6 افشان مشهد دارای عایق مقاوم و کاربردی از جنس پی وی سی می باشد. مقاومت بالای پی وی سی در برابر مواد شیمیایی و نفوذ آتش، غیر سمی بودن، شفافیت بالا و هزینه پایین از ویژگی های بسیار کاربردی و مهم این ماده به کاررفته در ساخت عایق می باشد. توجه داشته باشید در این محصول، نوع هادی نیز باید از جنس فلز رسانای مس است. در ضمن کلاس هادی نیز در این محصول 2، 3، 4 و 5  می باشد. محل های خشک و فشار متوسط الکتریکی برای استفاده از این کابل توصیه می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان چهار رشته 4x6 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 4x6 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
6×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری