برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان چهار رشته 4x4 مشهد

  • کابل افشان چهار رشته 4x4 مشهد
  • هادی از جنس مس 
  • عایق از نوع PVC 
  • ولتاژ اسمی  0.6/1 Kv 
  • اندازه 4x4 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان چهار رشته 4x4 مشهد

کابل 4x4 افشان مشهد دارای دو ویژگی بسیار مهم وزن سبک و انعطاف پذیری بالا می باشد. توجه داشته باشید این دو ویژگی موجب می گردد که موارد استفاده از این کابل ها به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند. در دسته کابل های قدرت، این کابل پرکاربردترین آنها می باشد که با نام کابل افشان نرم نیز در بازار شناخته می شود. شرکتی که انواع مختلف سیم و کابل از جمله این کابل افشان را تولید می کند، سیم و کابل مشهد نام دارد که خوشبختانه قدمت این شرکت بالای 70 سال است و در بین مشتریان از جایگاه خوبی برخوردار شده است.

کابل افشان 4x4 مشهد دارای کاربرد بسیار مهمی در در امور ساختمانی از قبیل سیم‌کشی داخلی ساختمان، اجرای تأسیسات برقی سیستم توزیع و انتقال برق ساختمان می باشد. بهتر است بدانید سایز بندی کابل های افشان طیف وسیعی را شامل می شود و می تواند از رنج ۰٫۵ شروع شود و تا ۵۰۰ ادامه داشته باشد.  این محصول کاربردی با استفاده از چند رشته سیم و یک روکش و عایق بر روی آن ساخته می شود. به منظور کسب اطلاعات تکمیلی درباره این کابل افشان پرقدرت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

کابل افشان چهار رشته 4x4 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 4 رشته 4x4 مشهد

کابل افشان چهار رشته 4x4 مشهد در دسته کابل های استانداردی می باشد که قابلیت عبور دادن ولتاژ در یک محدوده مشخص را دارا می باشد. در این نوع سیم و کابل، ولتاژ‌های بیشتر از ۳۰۰ ولت و کمتر از ۵۰۰ ولت امکان عبور را دارا می باشند. استفاده از مس در ساخت هادی این کابل موجب می شود انعطاف پذیری آن بیشتر از پیش گردد. بدین معنا که می توان آن را براحتی به شکل دلخواه درآورد و این موضوع باعث افزایش کاربری این کابل شده است. 

کابل 4x4 افشان مشهد دارای ویژگی های مشترکی با سایر کابل های افشان مشهد می باشد. عایق به کار رفته در این نوع کابل افشان و سایر کابل های نوع افشان مشهد نیز پلیمر PVC (پی وی سی) می باشد که در کابل های سبک و قدرت افشان آمیزه این متریال کمی متفاوت است. استاندارد این کابل با شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 مشخص می شود و بنابر آن کلاس هادی 2، 3، 4 و 5 خواهد بود. دیگر آن که این کابل باید در محل های خشک و فشار متوسط الکتریکی مورد استفاده قرار بگیرد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان چهار رشته 4x4 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 4x4 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
4×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری