برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان چهار رشته 4x2.5 مشهد

  • کابل افشان چهار رشته 4x2.5 مشهد
  • هادی از جنس مس 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv
  • اندازه 4x2.5 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان چهار رشته 4x2.5 مشهد

کابل 4x2.5 افشان مشهد در دسته کابل های صنعتی پرکاربرد قرار می گیرد که با نام کابل نرم و یا کابل قابل انعطاف نیز شناخته می شود. این نوع کابل ها معمولا به صورت چند هسته ای یا چند رشته ای هستند. این کابل افشان نیز دارای تعداد 4 عدد رشته می باشد که به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد، استحکام آن در برابر پیچش و خمیدگی نیز بالا می باشد و موجب می گردد نسبت به سایر کابل ها مقاوم تر باشد. شرکت سیم و کابل مشهد تولید کننده این محصول کاربردی و با دوام است.

کابل افشان 4x2.5 مشهد به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن در موارد مصرف متفاوتی شامل وسایل الکتریکی، لوازم خانگی، ماشین آلات و .... استفاده نمود. بهتر است بدانید کابل های افشان در سه نوع کابل های افشان سبک، کابل های قدرت و کابل های آلومینیومی در بازار وجود دارند. به کار گیری هر کدام از این ها بستگی به نیاز مشتریان و محیط مورد نظر دارد. برای کسب اطلاعات کامل درباره این کابل افشان به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

کابل افشان چهار رشته 4x2.5 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 4 رشته 4x2.5  مشهد

کابل افشان چهار رشته 4x2.5 مشهد برای تولید نیاز به استاندارد مرجعی دارد تا بتواند به وسیله آن ساخته شود. این استاندارد موجب می شود که مشتریان نیز از محصول خریداری شده، اطمینان بیشتری داشته باشند. شماره استاندارد به کار برده شده در این محصول نیز برابر با ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 می باشد.  ولتاژ اسمی در این نوع سیم و کابل در محدوده 300 تا 500 ولت قرار می گیرد. در محل های خشک برای مصارف عمومی الکتریکی در فشار متوسط مکانیکی این کابل ها قابل استفاده هستند.

کابل 4x2.5 افشان مشهد دارای سطح مقطع استانداردی است که در عنوان ذکر شده است. لازم به ذکر است در ساخت هادی کابل های افشان مشهد از فلز مس استفاده می کنند. با توجه به مشخصات فلز مس، قدرت این کابل ها در مقایسه با کابل های معمولی بسیار بیشتر می باشد و وزن کلی محصول نیز به مراتب کمتر است. یکی دیگر از دلایل کاهش وزن کابل وجود روکش یا عایق بسیار باکیفیت پی وی سی می باشد. این نوع عایق که دارای شفافیت بالا می باشد برای محیط زیست تهدیدی به شمار نمی آید، چرا که غیر سمی است و از انتشار آتش جلوگیری می کند. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان چهار رشته 4x2.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 4x2.5 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
2.5×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری