برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان چهار رشته 4x1.5 مشهد

  • کابل افشان چهار رشته 4x1.5 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv
  •  اندازه 4x1.5 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان چهار رشته 4x1.5 مشهد

کابل 4x1.5 افشان مشهد دارای مشخصه های بسیار مهمی می باشد که در انتخاب نوع کاربرد آن نیز بسیار تاثیر گذار می باشد. این کابل ایرانی که در شرکت سیم و کابل مشهد تولید می گردد، دارای مقاومت بسیار کمتری نسبت به کابل های معمولی می باشد. این ویژگی موجب می گردد این نوع کابل ها برای مساحت های بزرگ انتخاب مناسب تری باشند. کاربرد این کابل در وسایل الکتریکی، لوازم خانگی، ماشین آلات و .... مشاهده می شود. 

کابل افشان 4x1.5 مشهد از طراحی دقیقی و هوشمندانه ای برخوردار است. انواع کابل افشان دارای یک محدوده دمایی مشخصی هستند و لازم است این محصولات در محدوده دمایی 70 درجه سانتی گراد و منفی 30 درجه سانتی گراد قرار بگیرند تا بتوان از آن ها استفاده نمود. بنابراین توصیه می شود قبل از استفاده از این کابل در دستگاه مشخصی به دمای کارکرد دستگاه توجه نمایید، زیرا عملکرد کابل در خارج از محدوده تعریف شده بدرستی صورت نمی گیرد. 

کابل افشان چهار رشته 4x1.5 مشهد

مشخصه های کاربردی و  فنی کابل افشان 4 رشته 4x1.5 مشهد

کابل افشان چهار رشته 4x1.5 مشهد دارای عایق پی وی سی می باشد که با نام انگلیسی PVC ثبت می گردد. انعطاف پذیری یکی از مهم ترین مشخصات این کابل های افشان است و استفاده از این نوع عایق در انواع سیم و کابل های افشان مزایای زیادی را به همراه دارد و در واقع موجب انعطاف پذیری این کابل ها خواهد شد. این متریال در عین حال در برابر گسترش آتش مقاومت بالایی را به همراه دارد. دیگر آن که غیر سمی است و برای محیط زیست خطری ندارد. لازم به ذکر است این کابل را در فشار متوسط الکتریکی و در محل های خشک مورد استفاده قرار دهید.

کابل 4x1.5 افشان مشهد دارای مشخصه های استانداردی می باشد که بر اساس استانداردی با شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 تعیین شده اند. ولتاژ اسمی این کابل نیز یکی از این مشخصه ها می باشد. به طور کلی کابل های افشان دو نوع ولتاژ دارند، ولتاژ نامی و همچنین ولتاژ آزمون که در ویژگی های قابل ذکر، ولتاژ اسمی یا نامی از اهمیت بالاتری برخوردار است و در این کابل نیز برابر با 300-500 ولت می باشد.  هادی این محصول نیز مسی می باشد که کلاس آن در کابل های افشان متفاوت است و برابر با 2،3،4 و 5 می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان چهار رشته 4x1.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 4x1.5 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری