برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان چهار رشته 4x1 مشهد

  • کابل افشان چهار رشته 4x1 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv 
  • اندازه 4x1 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان چهار رشته 4x1 مشهد

کابل 4x1 افشان مشهد دارای مشخصه کلیدی و مهمی به نام انعطاف پذیری می باشد. توجه داشته باشید میزان منعطف بودن این کابل ها نسبت به دیگر کابل ها از جمله کابل های معمولی بسیار بیشتر است. از دیگر ویژگی مهم این محصول می توان به مقاومت بسیار بالای آن در برابر هرگونه سایش و خوردگی اشاره کرد. این دو ویژگی مهم موجب شده که کاربردهای کابل به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. صنایع سیم و کابل مشهد مسئولیت تولید و عرضه این محصول را برعهده دارد.

کابل افشان 4x1 مشهد از اجزای تشکیل دهنده بسیار مقاوم و با دوامی ساخته شده است. این نوع کابل پرقدرت قادر است برای سالیان سالیان وظیفه خود را در خصوص برق رسانی در مواردی مانند سیم کشی ساختمانها و یا تامین انرژی نیروگاهها و... به درستی انجام دهد. محدوده دمایی این کابل نیز بین 30 تا 70 درجه سانتی گراد می باشد. اطلاعات تکمیلی در خصوص این کابل پرقدرت را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید. 

کابل افشان چهار رشته 4x1 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 4 رشته 4x1 مشهد

کابل افشان چهار رشته 4x1 مشهد دارای هادی از جنس مس می باشد. لازم به ذکر است که مس از جمله فلزاتی است که وزن بسیار کمی دارد و به موجب همین ویژگی وزن این نوع سیم و کابل نیز در مجموع کاهش پیدا خواهد کرد. فلز مس مزیتهای دیگری مانند مقاومت بالا و قابلیت رسانایی فوق العاده را نیز به همراه دارد. ولتاژ اسمی که با واحد اندازه گیری V مشخص می شود نیز در محدوده 300 تا 500 ولت قرار دارد. بهتر است بدانید این ولتاژ در کابل های بزرگتر از 4x4 برابر 600 تا 1000 ولت است.

کابل 4x1 افشان مشهد در کلیه مراحل ساخت منطبق با استانداردهای ملی و بین المللی به شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 می باشد. عایق کابل نیز که از مهمترین مشخصات فنی آن می باشد از جنس PVC است. این ماده نوعی عایق انرژی نیز به شمار می رود. توجه داشته باشید که این عایق در عین حال که مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات شیمیایی دارد، انعطاف پذیری مناسبی را نیز دارا می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان چهار رشته 4x1 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 4x1 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری